כניסתה של אמזון (Amazon) לישראל תתרחש כבר בשבועיים הקרובים, כך עולה מהודעה של החברה לסוחרים הישראלים בה היא מבקשת מהם להיות מוכנים לקראת ההשקה ב-12 בספטמבר.

"אנא תנו עדיפות למוצרים או ללהיטי המכירות שלכם שאתם מאמינים שיימכרו היטב במהלך ראש השנה", כתבה החברה, שלפי ההערכות כבר אספה קרוב למאה מוכרים, ואולי אף יותר, לקראת ההשקה הרשמית של האתר הישראלי.

הערכות היו כי אמזון המתינה עד שתצליח להגיע למספר רב של סוחרים ישראלים, זאת כדי לספק מגוון של מוצרים עבור האתר הישראלי. נכון להיום ובניגוד לפרסומים קודמים, אמזון תתפקד כפלטפורמת מכירה ולא כמוכרת בעצמה למוצרים המקומיים, ובשל כך גם היא לא פתחה מחסן בישראל ולא הקימה אתר ייעודי. עם זאת, המערכת תזהה את הצרכנים הישראלים, ובהתאם לכך תקדם סוחרים ישראלים אם הם מציעים את המוצר שאותם צרכנים מחפשים.

כאמור, ההיערכות של החברה בשיאה והחברה אף אף הוסיפה המלצות לסוחרים כיצד להתכונן להשקת החנות שלהם באמזון, וזה כולל תמונות מוצרים באיכות גבוהה וגם תוכן איכותי ואמיתי, שמתאר את המוצר ומפרט את תכונותיו לצד המלצה להציע משלוחים מהירים ככל האפשר, ואם ניתן – גם בחינם.