היצרנית וואן פלוס (OnePlus) עורכת מידי כמה חודשים אירוע בשם Open Ears Forum (״פורום אוזניים פתוחות״) שבו היא מזמינה מספר לקוחות להיפגש עם אנשיה ולספר מה הם אוהבים – ואוהבים פחות – במכשיריה. לאחר שלושה אירועים כאלו שכבר נערכו ברחבי העולם, מפרמת החברה עדכון בנוגע לסוגיות שעלו במהלך אותם מפגשים, וכיצד בכוונת החברה לטפל בהן.

הסוגיות מחולקות לשלושה נושאים עיקריים: מצלמה, שירות לקוחות, ומערכת ההפעלה OxygenOS. בעקבות המשוב, תדאג וואן פלוס לתמיכה טובה יותר באפליקציות צילום חיצוניות – זו כבר קיימת ב-OnePlus 5 ו-5T, וצפויה להגיע בקרוב גם ל-OnePlus 3. בחברה מבטיחים מצב פנורמה משופר, אפקט ״ציור שמן״ משכנע יותר וחווית עריכה טובה באפליקציית הגלריה – כל אלו יהיו זמינים ללקוחות דרך עדכוני תוכנה שיצאו עד סוף השנה הנוכחית.

בתחום שירות הלקוחות, טוענים בוואן פלוס כי כבר עתה זמן המענה לפניות קוצר, והזמן הנדרש להשלמת תיקון המכשיר במעבדת החברה מהיר ב-50 אחוזים בארה״ב, וב-30 אחוזים באירופה. בעקבות הבקשות שקיבלה, יצרה החברה סדרה של אנימציות וידאו המסבירות כיצד להפעיל את אפשרות השליטה מרחוק (כך שסוכני השירות של החברה יוכלו לסייע בפתרון תקלות), ומבטיחה להשיק בקרוב אפליקציה ייעודית לבחינת ביצועי המכשיר ואיתור ראשוני של תקלות.

מערכת ההפעלה OxygenOS זכתה ללוח זמנים מובטח וקבוע של עדכונים, עם הבטחה לעדכון לגרסת Android P עבור ה-OnePlus 5 ו-5T עוד במהלך השנה הנוכחית. בנוסף, בעקבות בקשת הלקוחות, עדכנה החברה את אפליקציית OnePlus Switch המסייעת במעבר למכשיר חדש, וכעת מסוגלת להעתיק גם את כל המידע השמור בתוך האפליקציות עצמן כך שהמשתמש איננו נדרש להתקין את כולן מחדש. בעבור דגמים התומכים בשני כרטיסי סים, חושפת וואן פלוס כי בקרוב יוכלו המשתמשים לבחור איזה מבין הכרטיסים ישמש לצורך הוצאת שיחות עבור קבוצות מסוימות של אנשי קשר.