Airpods, האוזניות האלחוטיות ללא חוט (Truly Wireless) של אפל (Apple) הן המוצר בעל כמות המכירות השנייה בגודלה בהיסטוריה של החברה, שניות רק ל-iPad, כך מעריך האנליסט ניל סייברט בבלוג שלו, Above Avalon.
סייברט ניתח משתנים שונים הקשורים ל-AirPods, והגיע למסקנה כי בשנתיים שעברו מאז השקתן נמכרו לפחות 25 מיליון זוגות של האוזניות חסרות החוטים, וכי בשנת 2019 צפויים להימכר 40 מיליון זוגות נוספים – גידול של 90% לעומת השנה שעברה.
כהוכחה חלקית לעליית העניין בגאדג’ט הפופולרי הציג סייברט את נתוני החיפוש של AirPods בגוגל: בעונת החגים של 2018, שנתיים לאחר השקת האוזניות, הן זכו לכמות חיפושים גדולה פי יותר מ-4 מאשר שנה קודם לכן, בעונת החגים של 2017, ופי 10 יותר מבחודש ההשקה – דצמבר 2016.
סייבר מציין כי העניין בהן גובר בקצב מהיר יותר מכל מכשיר אחר בהיסטוריה של אפל – החל מ-iPod דרך Apple Watch ו-iPhone, שנתוני המכירות המוערכים של האוזניות בשנתיים הראשונות שלהן עברו אותם, ועד ל-iPad – הגאדג’ט היחיד בהיסטוריה של אפל שמכר יותר יחידות מהאוזניות בשנתיים הראשונות שלו, אך העניין בו החל לדעוך אחרי שנתיים למרות השקת הדור השני.
ה-AirPods, בנוסף, עדיין טרם זכו לדור שני – אם כי לפי דיווחים שונים זה צפוי לקרות בחודשים הקרובים.