בסוף 2018 נפל הפור כאשר כריס דניאלס, סגן נשיא פייסבוק (Facebook), הכריז כי החברה תעשה שימוש באפשרות הסטטוס הקיימת בוואטסאפ (WhatsApp) בכדי להציג פרסומות. בזמנו לא נמסר תאריך היעד לתחילת הצגתן של הפרסומות אך בועידת השיווק של פייסבוק המתקיימת בימים אלה צויין כי אפליקציית ההודעות הפופולרית תציג פרסומות לכל המוקדם בשנה הבאה.
כזכור וואטסאפ הוסיפה את תכונת ה’סיפורים’ (Stories), כפי הקיים שאר האפליקציות של החברה. בהתאם להערכות, הפרסומות באפליקציה יפעלו באופן זהה ויציגו תמונות או סרטונים קצרים מטעם חברות, עם אפשרות ללחוץ על שם החברה כדי לפתוח מולה בשיחה או להחליק מעלה כדי לעבור לאתר שלה.
יכולת זו לא זוכה לפופולריות גבוהה באפליקציית ההודעות בהשוואה לסיפורים באפליקציות של Facebook או Instagram וכרגע טרם ידוע אם בחברה יבצעו שינויים ליכולת, כמו הצגת הסטטוסים בחלון השיחות הראשי במקום תחת לשונית ייעודית.
בנוסף, למפרסמים תהיה עתה אפשרות לקשר אל חשבון ה-WhatsApp Business שלהם מתוך פרסומים אחרים ב-Facebook או Instagram וכן להציג הודעות בעלות תוכן עשיר לצד תמונות וקבצי PDF.
מי משתמש בכלל בפיצ’ר הuseless הזה שנקרא סטורי בוואטספ?
בייסיקלי…. למי איכפת???
מה שכן אולי זה יעודד אנשים לעבור לפלטפורמות עילאיות יותר.
איכ
עד שיש אפליקציה אחת נורמאלית בלי השיט של הפרסומות למה לצאת זונות?
כסף
שטויות במיץ… כל פעם אומרים את זה מאז שוואצאפ קם ואף פעם לא קורה..
כי פייסבוק לא רכשה אותם עד לא ממזמן
הגיע הזמן שכולנו נעבור לטלגרם