כחלק מחגיגות 20 השנה ל-Xbox, שיחררה מיקרוסופט (Microsoft), יחד עם סטודיו הפיתוח Indestries 343, מוקדם מן הצפוי את העונה הראשונה של מצב המשחק מרובה משתתפים של Halo Infinite. מצב זה מאפשר לשחקנים לקבל טעימה מוקדמת מהמשחק.
מצבי המשחק המקוונים זוכים בדרך כלל לשבחים, אבל תלונה אחת שחוזרת על עצמה היא קצב ההתקדמות האיטי בעלייה ברמות שנובעת מכמות נמוכה של נקודות ניסיון שנצברות בעת משחק.
תלונות השחקנים לא נעלמו מעיניהם של אנשיי Industries 343. ג’ון ג’ונישק, מנהל הקהילה בחברה, שיתף בחשבון הטוויטר שלו כי קצב ההתקדמות של העונה עדיין לא כמצופה. מעתה כדי לשפר זאת הוכנסו שינויים שישפיעו על כמות נקודות הניסיון שנצברת, כשכל משחק יזכה את המשתתפים בכמות מסוימת של נקודות: המשחק הראשון באותו יום יעניק 300 נקודות ניסיון, השני 200 נקודות וכך הלאה. במצטבר במהלך שישה משחקים ניתן יהיה לצבור 1,000 נקודות ניסיון בסך הכל.
שינוי זה מצטרף לשינוי נוסף שנעשה בסמוך להשקה בו כל משחק זיכה את המשתתפים ב-50 נקודות ניסיון והזמן לצבירה מואצת של נקודות האורך לשעה בערך.
אך זה לא הסוף. ג’ונשיק הוסיף, “אנחנו יודעים שרבים ממכם ציפו לשינויים גדולים יותר ואנו מחויבים לעשות זאת, אך הדבר יקח זמן, אנחנו ממשיכים לבצע שינויים בהתבסס על המידע והמשוב שמגיע מהשחקנים”.
Halo Infinite צפוי לצאת ב-8 לדצמבר עבור קונסולות ה-Xbox One ו-Xbox Seires X|S ויהיה זמין להורדה בחינם כחלק ממנוי ה-Xbox Game Pass.