בחודש שעבר סיימה ZTE את איסוף הרעיונות בפרויקט Crowd Source X, שכונה גם קמפיין CSX, פרויקט חכמת המונים אותה ייעדה החברה למציאת רעיונות עבור מכשיר ייחודי שיוצג ב-CES 2017. עכשיו מגיע השלב בו החברה כבר מתחילה להציג פרטים אפשריים יותר שהעלו קבוצות הדיון אודות המכשיר שבדרך, כולל מידות ומיקום כפתורים, אבל עדיין נותר דבר חשוב.

אלא שעל אף שהקמפיין סוכם, והרעיון אמור היה להיות כבר בדרכו לשלבי עיצוב והפקה הפועל, צץ מעצור מסוים בתהליך – עוד לא נמצא למכשיר שם. ומכיוון שזה מכשיר בו לחכמת ההמונים חלק ניכר בעיצובו, ZTE ממשיכה בצעד שהוא ככל הכי הגיוני במקרה הזה, ומבקשת כעת עזרה בקביעת השם שלו.

ZTE Enki מצטייר נכון לעכשיו כשם הפופולרי ביותר בקרב המציעים והמצביעים, אבל תחרות השמות מתקיימת עד ה-5 בדצמבר, כך שעדיין ניתן להשפיע ולהצביע. הזוכה המאושר יקבל אפילו פרס: כרטיס מתנה בשווי 250 דולרים.

הקונספט מאחורי הבחירה של ZTE להשתמש בקמפיין לא שגרתי שכזה הוא ככל הנראה שאיפת החברה לייצר סנסציה גדולה בשוק האמריקאי. אחרי שלושה חודשים של הגשות, דיונים, והצבעות, אפשר לסכם את המלצות חכמת ההמונים שאספה החברה בכמה משימות עיקריות שהראשיות ביניהן הן שילוב של מערכת מעקב אחר תנועות עין בתוך ממשק משתמש מתקדם בעל יכולות התאמה אישית, עם גב מכשיר שניתן להדבקה לכל משטח אם ישירות או באמצעות מגן מיוחד ועם טכנולוגיית פיצול מסך שמתאימה את עצמה לצורך, בעת הצורך.

בעוד שבעבור משתמשים רגילים מדובר אולי בתכונות יוקרה, טלפון שכזה עשוי באמת לסייע באופן מהותי לאנשים בעלי נכויות פיזיות. בנוסף, לא מדובר על רעיון שלא מהעולם הזה, מה שאומר שיש סיכוי שהמכשיר יוכל באמת להפוך למוצר שיגיע לשווקים.

שתף:
-פרסומת-
  • RuR

    פשוט שיקחו את האקסון 7 עם חומרה עדכנית ויפיצו אותו באירופה.
    יותר מזה אנחנו לא צריכים.