אם אתם הורים צעירים או מתכננים בקרוב להפוך לכאלה, קמפיין הקיקסטארטר הזה עשוי לעניין אתכם. חברת Zoyo מנסה לגייס כסף כדי לממן את ייצור המוניטור הלביש שלה, שלפחות על פי ההבטחות עושה רושם של הדור הבא למוניטורים לתינוקות.

ה-Zoyo Baby הוא מוצר לביש קטן שניתן לענוד על החיתול של התינוק. בתוך המוניטור מוטמעים חיישנים רבים שמסוגלים למדוד את נשימות התינוק, הטמפרטורה שלו, התנועות שלו, הבכי שלו והאם החיתול יבש או מלוכלך. המוצר מחובר תמיד לרשת, ומסוגל לשלוח עדכונים בזמן אמת על מצב התינוק למכשירים סלולריים דרך אפליקציה ייעודית.

בניגוד למוניטורים הקיימים בשוק כיום, Zoyo Baby מבטיחים להיות מוצר "הכל כלול", שיכול להחליף גם חיישני נשימה וגם מוניטורי בכי. ניתן להשתמש בו גם בתור גלאי תנועה בעריסה (על ידי תלייה על דופן מיטת התינוק) או בתור חיישן טמפרטורה ולחות לחדר. הערכה כוללת גם מטען אלחוטי להטענת החיישן.

קמפיין הקיקסטארטר נפתח היום כאשר 100 היחידות הראשונות יימכרו במחיר של 80 דולר, 200 יחידות נוספות ימכרו ב-90 דולר ושאר היחידות ימכרו ב-98 דולרים. החברה מצפה לגייס 50,000 דולר ולהתחיל לשלוח את המוצרים בחודש אפריל 2016. כמו תמיד בקמפיינים למימון ההמונים, מומלץ להתייחס להבטחות הרבות בספקנות. על פניו, ה-Zoyo Baby נראה כמו מכשיר קסום להורים, אבל בינתיים הכל על הנייר בלבד שכן גם נותר עוד להפיג את החשש מפני קרינה. מצד שני, אם הוא יקיים רק חצי ממה שהוא מבטיח עדיין מדובר במוצר מעניין.

לעמוד הקמפיין בקיקסטארטר

שתף:
-פרסומת-
תסריטאי, כתב טכנולוגיה, בלוג, גיימר.כתב בעבר ב-ynet, וואלה!, מאקו, ידיעות אחרונות, מעריב ועוד. כיום חוקר תרבות דיגיטלי ומשחקים דיגיטליים במכון כהן שבאוניברסיטת תל-אביב.