גוגל (Google) נערכת לשינוי העיצוב הגדול ביותר באתר הסרטונים השיתופי יוטיוב (YouTube) ושחררה היום באופן רשמי ולכולם את הממשק החדש למחשב השולחני וגם לנייד, זאת יחד עם לוגו חדש שזכה לשינוי הגדול ביותר מאז הקמתו.

תחילה זהו הממשק השולחני, אשר הוצג בתחילת השנה ופעל אצל מספר מצומצם של משתמשים. העיצוב החדש, אשר זמין כאמור לכלל המשתמשים, מציג מראה נקי ופשוט יותר ומבוסס על שפת Material Design. המשתמש יוכל לבחור בין ערכת צבעים לבנה כמו היום לבין ערכת צבעים כהה, כך שהרקע הופך לכהה ונעים יותר לעין. חלק מהאפשרויות הללו כבר הוצגו והופעלו מוקדם יותר השנה.

באפליקציה נוספו מספר פונקציות נוספות בניסיון להקל על השימוש בה, שגם בחלקם גם כן עודכנו אצל חלק מהמשתמשים מוקדם יותר השנה. כך לדוגמה בזמן שהסרטון מנוגן ניתן ללחוץ בדפנות כדי להעביר 10 שניות קדימה או אחורה. מלבד זאת ישנם מחוות שונות כמו החלקה לצדדים למעבר בין סרטונים, החלקה למעלה לצפות בסרטונים המומלצים ועוד. אפשרות הצפייה במהירות גדולה יותר שולבה כעת גם באפליקציה וכן ניתן לקבוע את גודל ההצגה של הסרטון אשר מותאם טוב יותר לגודל המסך.

השינוי המרכזי הוא כאמור הלוגו של יוטיוב, שאמנם עבר מספר שינויים במרוצת השנים אך אלה היו קוסמטיים בלבד. כעת הרקע האדום תחת המילה Tube הועבר משמאל לכיתוב ומוצג ככפתור ההפעלה (Play) המסורתי. לדברי גוגל, השינוי נעשה כדי להתאים את עצמו באופן משתנה (רספונסיבי) בהתאם למסך המשתמש ובמקרים מסוימים יוצג רק הכיתוב ללא הכפתור האדום.

כל השינויים הללו כבר החלו להגיע למשתמשים בכל הפלטפורמות השונות.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.