מספר המשתמשים בשירות סרטוני הוידאו החינמי של גוגל (Google), הלא הוא יו-טיוב (YouTube) חצה את קו המיליארד צופים בחודש. מדובר במספר הצופים הייחודיים שמגיעים לאתר כדי לצפות בסרטוני הוידאו שמציעים משתמשיו.

YouTube כבר קיים שמונה שנים, ומדובר בציון דרך חדש עבור האתר הפופולארי, שגם מתגאה בכך שכל 100 המותגים המובילים ברשימת הפרסום Ad Age מריצים בו קמפיינים פרסומיים מסחריים.

לרגל החגיגה פרסמה גוגל מספר נתונים שקשורים לאתר ומהם עולה כי כמעט חצי ממשתמשי האינטרנט מבקרים ביו-טיוב בכל חודש, שמספר המשתמשים החודשי זהה בערך לכמות הצופים בעשרה משחקי סופר-בול – גמר ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) שנחשב לאירוע הספורט הגדול בעולם, שאם יו-טיוב הייתה מדינה היא הייתה השלישית בגדולה בעולם אחרי סין והודו, ושמדונה והזמר הקוריאני היו צריכים לחזור על ההופעה של במדיסון סקוור גרדן, הופעות שזכו לאולם מפוצץ, 200,000 פעם נוספות.

לפי פוסט נוסף, הסיבה לצמיחה הגדולה של מספר המשתמשים ביו-טיוב היא הדור הנוכחי של הצעירים שמכונה Generation C, כש-C מסמל את המילה Connected (מחובר) – אנשים שמתחברים למידע מתי שהם רוצים והיכן שהם רוצים. המצב כיום הוא שמספר הצפיות ביו-טיוב באמצעות מכשירים ניידים זהה לחלוטין לשימוש במחשבים נייחים וניידים במשך כל שעות היום והלילה, לאורך כל ימות השבוע. למעשה, בקרב בני הנוער לא פחות מ-41% פונים לצפות ביו-טיוב בכל עת זמינה, ובעיקר כשהם מחכים למשהו שיקרה או לפגישה שעומדת להתרחש. 15% מהמשתמשים אף פונים לשירות בעת שמוצגות מודעות מסחריות בזמן שהם צופים בטלוויזיה.

 

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.