לסוני מובייל יש סמארטפון Xperia חדש שעומד להיות מוכרז בקרוב, והפעם במקום תאריך הכרזה רשמי שנקבע מראש עבור המכשיר החליטה החברה לנקוט בגישה ייחודית ומעניינת כשהיא נעזרת בפופולריות הרבה של הרשת החברתית הגדולה ביותר, הלא היא הפייסבוק.
כעת, באמצעות קפיצה אל היישום של Sony Xperia בפייסבוק יוכלו המשתמשים לקצר את זמן ההמתנה של העולם כולו עד לחשיפת מכשיר ה-Xperia הבא באמצעות לחיצה על כפתור וירטואלי בעמוד. נכון לעכשיו, הספירה לאחור ממוקדת אל ה-21 ביוני אך יכולה להשתנות בכל רגע, אפילו בזמן כתיבת שורות אלו. מהפרסום האחרון בעמוד הפייסבוק של סוני נמסר כי המשתמשים כבר הצליחו להקדים את תאריך ההכרזה בחמישה ימים ולכבוד זה החברה נתנה בונוס של קיצור ביומיים נוספים.
בינתיים אנו לא יודעים דבר לגבי המכשיר העתידי שככל הנראה יוכרז כבר בסוף החודש הזה אך לפי הגישה השיווקית המעט דרסטית אפילו של סוני אנו מצפים למכשיר High-end חדש מהחברה. אם אתם רוצים לראות את הדברים קורים מוקדם יותר מהתאריך המקורי, היכנסו ליישום של סוני ותשתתפו בהצבעה.
עדכון: הגולשים “שינו” את זמן ההכרזה והמכשיר נחשף בתוך יממה. זהו ה-Xperia Miro, מכשיר לצעירים חובבי הרשתות החברתיות בעל חיבור מתמיד לפייסבוק, ממשק צבעוני ועשיר ואפליקציות שיתוף. המידע הבסיסי שסוני מובייל חשפה עליו הוא שמדובר בגודל מסך של 3.5 אינצ’, מערכת האנדרואיד 4.0, מצלמה 5 מגה פיקסל ועיצוב קליל בצבעי שחור, ורוד ולבן.
יש סיבה מצויינת למה סוני חייבת להוציא כל כך הרבה דגמים כל כך מהר, היא חייבת להעלים את המותג "סוני אריקסון" והדרך היחידה לעשות זאת היא להוציא מספיק דגמי סוני (ללא אריקסון) שיחליפו את הדגמים הישנים, אחרת יווצר מצב של חצי מכשירי סוני אריקסון במגוון, וחצי מכשירי סוני באותו מגוון של אותה יצרנית, דבר שיבלבל את קהל הצרכנים.
תתמודדו! ודי עם הציניות!
"תתמודדו" כאילו באמת אכפת למישהו, זה פשוט חבל שחברה שיכולה להוציא מכשירים כל כך מעולים מוציאה כל יום מכשיר חדש וככה מורידה את רמת התמיכה שכל מכשיר מקבל (רומים מבושלים, עדכונים רשמיים, מגנים, תחנות עגינה וכו')
אם הם היו מוציאים מכשירים בודדים הם היו מתבלטים ובאמת מראים שזו חברה רצינית.
אבל במקום זאת הם מוציאים הרבה מכשירים וכל אחד מהם נבלע בשק אז המותג סוני לא מקבל שם כזה טוב והם נהיים כמו LG, שמוציאים עוד ועוד ואף אחד לא מתייחס אליהם.
לא צריך להציף את השוק.
חשוב לזכור שאחרי זה יש לשחרר עדכוני גירסא או תיקונים למכשירים הללו, ריבוי הדגמים יוצר מצב שהיצרן מפסיק לתמוך בדגמים של השנה שעברה.
שיוציאו מכשיר דגל נורמלי, 2 מכשירים בינוניים יותר וזהו, למה באמת צריך כל כך הרבה מכשירים? בסוף עוד המספר דגמים יהיה יותר גדול מהמספר צרכנים
והפרסומת מזכירה קצת את הפרסומות של נוקיה
לדעתי החברה עושה את אותה הטעות של HTC, היא משחררת יותר מדי מכשירים והצרכנים לא עוקבים…
אם הם סומכים על המעריצים כנראה שההשקה תצטרך להידחות חחח