אפליקציית משחק חדשנית, וויני (Winni), מאפשרת לכל שחקן לזכות בפרסים מידיים במשחק מובייל בעולם חווייתי וממותג. האפליקציה מטמיעה את הפרסום במודל של משחקי תוכן חווייתיים המאפשר לשחקנים להתחרות ולזכות בפרס שווה בזמן אמת תוך שתי דקות. על תשומת הלב של עשרות אלפי השחקנים שכבר משחקים על גבי הפלטפורמה, מתחרים עשרות מותגים שחברו ל- Winni אשר מפתחת עבורם משחק ברוח המותג, כמו דומינוס פיצה, האנגר 11, ניו-פארם ועוד, ומציעים פרסים אטרקטיביים החל מארוחת פיצה מתנה, כרטיסים למופעים, רחפנים, ועוד.
“אנו חיים בעולם דינמי שבו השגת 2 דקות של קשב במסך הקטן הופכת למשימה בלתי אפשרית עבור המותגים. במקום לדלג על הפרסומת, השחקנים של Winni נהנים מפרסום חווייתי, אשר משלב כיף והנאה לצד סיפוק מידי. החזון שלנו הוא להפוך את Winni לבית משחקים למאות ואלפי משחקי תוכן, באופן שיאפשר לכל מותג לבצע קמפיין דיגיטלי על גבי הפלטפורמה שלנו במגוון רחב של תחרויות”, אומר עומר מויאל, מייסד וסמנכ”ל פיתוח עסקי Winni. “באפליקציית Winni משחקים כבר עשרות אלפי משתמשים, כשליש מהם על בסיס יומי ולמעלה ממחציתם על בסיס שבועי. אנחנו כבר מקבלים בקשות רבות משחקנים לפרסים שהיו רוצים לקבל ולמותגים שהיו רוצים לפגוש במשחק. הדבר מלמד אותנו על הערך הרגשי בין שחקנים ומותגים בתוך המשחק, וזאת בדיוק החוויה שאנו רוצים לייצר”.
הפיתוח של Winni ייחודי בכך שהוא מגלם בתוך המשחק את כלל המסרים והתכנים שהמותג מעוניין לקדם, והוא עושה זאת באמצעות מגוון של אפשרויות, החל מהטמעת צבעי המותג בתוך המשחק, דרך דמויות שמזוהות עם המותג וכלה בתמריצים מדידים שיכולים לסייע בהגדלת מכירות המותג כגון: “5 זוכים מקבלים רחפן מתנה – 20 הכמעט זוכים הבאים מקבלים 100שח הנחה לרחפן שווה”.
האפליקציה זמינה להורדה בחנות האפסטור ובחנות הגוגל פליי