נתונים חדשים שהתפרסמו באתר Net Marketshare מצביעים על כך שחצי שנה אחרי ההשקה, Winodws 8 עדיין לא צומחת. מערכת ההפעלה האחרונה מרדמונד עומדת כיום על 3.17 אחוז מסך המחשבים, עלייה של קצת פחות מאחוז מחודש שעבר. עוד לפנייה היא Windows Vista העומדת על קצת פחות מ-5 אחוז, Windows XP מראה ירידה קלה עם 38 אחוז ו-Windows 7 עומדת במקומה ומובילה בפער גדול עם 44.73 אחוז.
אם מסתכלים כמה חודשים קדימה אפשר לחזות כי Windows 8 תצליח לעקוף את Vista, אולם המערכת תמשיך לדשדש על אחוזים בודדים ובאים מיקרוסופט לא תנקוט בצעד דרמטי, Windows 7 עדיין תשלוט באופן ניכר בשוק.
על פי דיווחים מהחודשים האחרונים מיקרוסופט מתכננת שורה של עדכונים לקראת סוף השנה ובראשם Windows Blue, מערכת הפעלה משודרגת, כמעין גרסה חדשה של Windows 8. למרות צילומי המסך שהודלפו לרשת, לא ניתן לדעת עד כמה השינויים רבים, ואולי זה גם הצעד שיעזור למיקרוסופט להגדיל את המכירות.
כול הישראלים אוהבים קודם לקטר להיות שלילי לחשוב שהוא יודעה הכול לא מוכנים ללמוד עצלנים כול מערכת הפעלה חדשה ישר כולם מתלוננים כך גם היה בWIN7 שאמרו מי צריך את הממשק הארו והאחר כך אמרו היא אפשר בלי ממשק הארו תעשו לי טובה ותעברו לדוס יותר טוב WIN8 יותר טובה מWIN7יותר משופרת מתחת למנועה יותר מודרנית וחדישה יותר פיצ’רים ולמרות כל זה היא הרבה יותר יציבה ומהירה
שעברו מה VISTA לWIN7 ביטלו הרבה דברים בשביל שמערכת ההפעלה תהייה יותר מהירה בשביל מחשבים ישנים WIN8 הרבה יותר טובה אנשים לא מוכנים ללימוד תחזרו לדוס בכינים
‘WIN7 זה כולה XP+ ממשק הארו וזהו
וונידוס 8 באמצע אוקטובר יש גירסה חדשה לכול הישראליים שבוכים תפסיקו לבלבל את השכל וונידוס 8 טובה ובאוקטובר הולכת להיות הכי טובה בעולם ………
לא מסוגל לחזור אחורה אחרי 8….
יש שם כמה דברים גאוניים וכמה פאשלות רציניות!
1)מהירות- ביצועים מוגברים! ואני מתמצא במסך ההתחל יותר טוב ממה שהתמצאתי בכל לאונצ’ר אחר של ווינדוס!
2) לחצן ימני(WIN+X) על הכפתור התחל מביא תפריט מדהים עם כל מה שצריך לניהול המחשב!
3)ממשק נקי יפה מסודר ויעיל באקספלורר(לא IE!) החדש!
4) חנות אפליקציות שמביאה המון דברים טריוויאליים לעולם המחשבים (פתקים שעון מעורר מזג אוויר אימייל עדכונים כמו באנדרואיד וכו).
5)תמיכה טובה בטראקפאד(תנסו גם windows controller לאנדרואיד) של הנייד! גלילה חלקה ויפה(כמו באפל)
6)אני עובד בממשק הדסקטופ בלי שורת משימות בנייד(ועם בנייח) ונכנס למטרו רק כדי להריץ דברים. זה הפך לכל כך מהיר ונוח אחרי חצי יום שזה פשוט הזוי. התפיסה לגבי המטרו שגוייה הוא רק לאונצ’ר יותר נוח לתוכנות ולקבצים.
7)חיפוש משולב גם באנגלית וגם בעברית(ניתן לחפש MOUSE PAINT SNIPPING TOOL בגרסא העברית והוא יפנה אותך לכלי החיתוך הגדרות עכבר צייר וכו’) חוסר אפשרות זו שיגעה אותי ב7 שכן אני אוהב לחפש באנגלית.
קיצורי מקלדת חדשים ונוחים. WIN+SPACE מבורך! הALT+SHIFT להחלפת שפה אף פעם לא עבד טוב באף גרסאת ווינדוס.
דברים שדופקים לי את הראש:
1)מה לעזאזל הקטע של הבאר למטה בממשק המטרו כשעושים לחצן ימני על דברים???? צריך משהו עם קונטקסט למיקום העכבר כמו תפריט עוגת פאי או משהו כזה. באר הלחצן ימני נוראי עם העכבר…(מתאים למגע)
2) למה אי אפשר לדמות מגע עם העכבר? אני רוצה לגרור תפריטים כמו עם מגע!
3) למה הגלגלת לא עושה זום במצוג התמונות?(שתיהם) או לפחות מדפדפת בין התמונות…
4)לוקח למנהל המשימות שנה לעלות…(על שתי מחשבים חזקים) למה הוא לא טעון בזיכרון מראש?
5) למעמים כשמשחק קורס או כל תוכנת מסך מלא קורסת אז אתה תקוע עם מסך שחור ושורת משימות… הפוקוס לא עובר לשום דבר אחר מהמסך השחור גם לא למנהל המשימות(כדי לעקוף זאת חייבים להשאיר את סמן העכבר על הסמל כדי לראות את החלון עם AERO PEEK ולזוז עם המקלדת…) קורה גם בגרסאות קודמות.
6) קיטלוג הקבצים לקטגוריות בחיפוש הגיוני. אבל למה להפריד בין הגדרות קבצים ואפליקציות? דבילי לחלוטין ומפריע לעבודה שוטפת.
ווינדוס 8 לא רע בכלל הוא מעולה! יש בו כמה פאקים אבל הוא עדיין יותר טוב ומהיר מהקודמים.
XP נוראי… איך ניתן להסתדר בלי חיפוש מהיר מהירות ויציבות? ועוד משתמשים “כבדים” נשארים עליו…
ואף על פי כן נוע תנוע…
אני קורא את מקהלת התגובות האחידה, ומשתומם: האם הם מדברים על אותה מערכת, שאני עובד איתה שלושה חודשים, וללא כל בעיה? רבים מן המגיבים מעידים על עצמם שלא התנסו כלל, רק שמעו, רק ניסו, והדבר מדבר בעד עצמו.
הפורמט שונה במקצת, המסך השתנה, “התחל” הוסתר (שומו שמיים!) אז מה? מי מפחד משינוי? האם כל עולם המחשב אינו נתון בשינוי תמידי ואינסופי?
פונקציונלית, המערכת הזו עושה הכול טוב יותר מקודמותיה, ויותר מהר – להערכתי מהירה ב 25% משאר המערכות!
מי שמפחד משינויים, מי שלא מתרגל לשינויים, מי שלא מסתגל – מי שרוצה להישאר עם סבא XP וסבא רבא 2000, אז שיישאר.
בעברית פשוטה, אני לא מחליף את המיאזדה מיאטה החדשה הזו בשום סימקה…
בס”ד
וכל מילה נוספת מיותרת!
אחרי שיש שינוי כלכך גדול אתה צריך לשאול את עצמך האם באמת אתה צריך אותו.
המהירות זה יפה וטוב וכל התקנה מחדש תעבוד לך יותר מהר מאשר ווינדוס שעבדת עליו כמה זמן.
עם SSD המערכת עולה ב 4 שניות יותר מהר. עובדת בגדול אותו דבר מבחינתי.
את ממשק המטרו אני לא צריך גם ככה ושאר השיפורים זניחים מבחינתי כי תוכנות צד שלישי עשו לי את העבודה (העתקה Total commander וניהול יישומים עם Process Explorer.
בגדול יש לי משהו אחר לבזבז עליו כסף מאשר שדרוג מערכת הפעלה שלא יתן לי כלום.
מה שאני מנסה להראות לך שזה לא רק השינוי זה גם הצורך בשדרוג. האם בכלל יש צורך שווינדוס 7 עובד למרבית מהאנשים ? לא ממש.
זה די מזכיר את ימי ויסטה. חוץ מזה שהמערכת הייתה נוראית על מחשבים חלשים, אנשים לא באמת רצו שינוי מ XP אלא אם כן הבאת להם משהו חדש.
בווינדוס 7 למדו והביאו המון פי’צרים חדשים שלקחו מויסטה וחלק שדרגו אבל בין ווינדוס 7 ל 8 לא ממש.
בכל מקרה תהנה.
מסכים לחלוטין ל”הצלפה” של הכותב ישראל!
1. גם אני משתמש במערכת מתחילת פברואר, ורשמי –
2. עלייה מהירה מאוד של כל המערכת (לכל היותר 30 שניות)
התחברות לWIFI באפס זמן
3. מחייבת לימוד של כל הממשק, בגלל השינויים, ומשך הלימוד – מקסימום יום עבודה רגיל
4. מהירות – חלום, גם בזכרון של 4GB
5. מטרו – אפשר להשתמש, אפשר להתעלם, אין שום מגבלה
6. תקלות, עצירות, התקעויות – אפס
7. קליטת תוכנות חדשות – מהירה פי שניים מ
לטעמי, הוינדוס 8 קפצה קפיצה רחוקה וטובה. כלומר, התרחקה מרפרטואר ההתנהגויות הרגיל של מערכות מיקרוסופט, והשתפרה מאוד במימד המהירות והזמינות.
דא עקא, זה הבהיל את משתמשי הXP למיניהם, יש כאלה עדיין?
טוב, תמיד כשיש שינוי, יש מתנגדים לשינוי. אבל מה? העיקר הוא לא לפחד…
האם מישהו זוכר איך נראה טלפון סלולר, לפני שנתיים וחצי בערך, לפני הסמרטפון?
זה לא קניבליזם, זו אבולוציה.
אני משתמש בוינדוס 8 מחודש ינואר ש. ז – לא נרשמו אכזבות.
ועוד משהו – בכתבה נאמר “אם מסתכלים כמה חודשים קדימה אפשר לחזות כי Windows 8 תצליח לעקוף את Vista, אולם המערכת תמשיך לדשדש על אחוזים בודדים ובאים מיקרוסופט לא תנקוט בצעד דרמטי, Windows 7 עדיין תשלוט באופן ניכר בשוק…”
הייתי אומר לכותב – הכן את הכובע שלך, תצטרך לבלוע אותו בקרוב מאוד…::))
אלי – אולי תפנים – זה לא מתרומם!
כנראה שחסר משהו בסיסי שגורם לזה לא להיות ויראלי, לא באמת לתת פתרון שלם ואמיתי.
אם אתה הסתדרת ואתה מרוצה – תהנה. הציבור בינתיים מצביע ברגליים.
ואגב – חלק גדול מזה שאין כזה גל עדכונים למערכת החדשה הוא שגם קניית מחשבים האטה באופן משמעותי. תמיד יהיו מחשבים שולחניים, אבל השוק הזה מצטמצם.
“ואף על פי כן נוע תנוע…”
קח בחשבון שלא ברור שהעולם ינוע לאן שמיקרוסופט רוצה שהוא ינוע.
כולנו רגילים לשינויים, רובנו, שומו-שמיים, אוהבים שינויים (לדוגמה: החלפת רומים באנדרויד כל יומיים).
לטעמי, לדעת רוב האנשים סביבי (כול?) אין שום חידוש חיובי ב WINDOWS 8. כלומר, יכול להיות שהיא אכן מהירה יותר בביצוע מטלות מערכת ההפעלה, אבל למרבית המשתמשים זה חסר משמעות באופן מוחלט. (הגם שאני מאוד מתקשה למצוא מבחן ביצועים שמאושש את טענת ה – 25% שלך.
המספרים, אמרו אנשים חכמים ממני, לעולם לא משקרים.
ג.
ג.
ענקק אתה ענקק!!!!!
אין הסבר יותר טוב!
לגבי המהירות
המחשב שלי, שלא ממש חזק (יש לו את המעבד השני הכי חזק בסדרת Core 2) עובד בערך פי 2 מהר יותר בכל תחום אפשרי
אבי, בן 60 (!) שבהתחלה התעצבן ששמתי לו ווינדוס 8 עכשיו שמח כלכך בזה, המערכת כלכך מהירה, חלקה, זה העידן המודרני של המחשוב! ווינדוס 7 זה העידן הקודם, עם מקלדת ועכבר
עכשיו שיש כלכך הרבה מחשבי מגע, המחירים יוזלו בגלל התחרות
מיקרוסופט גאונים, אני בטוח שבקרוב כל השוק יגרר אחריהם!
אני משתמש מהבטא השנייה, עובר לשלישית, נכנס לקדם הפצה ושולט בתוך גרסת הפרו הרשמית
מהבטא השנייה המערכת מדהימה, יחסית לשלב- בטא שנייה המערכת הפתיעה אותי לגמרי במהירות, היא היתה איטית במקצת מווינדוס 7 שכמובן רשמית
שחכתי לציין, שיש לי זיכרון 4GB בתדר נמוך יחסית, מעבד במהירות 2.5GHz ומעבד גרפי על הפנים- ג’י פורסט GT 220
אני לא מסכים איתך בנוגע לך שמגע זה העידן הבא, זה דיי מציק ולא נוח כשהמסך הוא קבוע וזה לא אינטואיטיבי, בניגוד לטאבלטים וטלפונים סלולאריים שאותם אתה מחזיק ביד.
כן זה מגניב, לא, זה לא נוח או שימושי-חוץ מזה לדעתי הטראקפד של אפל עם כל המחוות שלו מגניב אף יותר
העידן הבא הוא כנראה המוביל-מיקרוסופט מבינה את זה ואף חוששת מזה, אבל הצעדים האחרונים שלה דיי מטופשים
אכן, אף על פי כן נוע תנוע!
לא הייתי יכולה לכתוב טוב יותר ממה שכתב הכותב ישראל.
אני עוסקת במחשבים שנים רבות, ועברו דרכי גם מחשבים שמהירותם כמהירות מיצמוץ עין, כך שקצת קשה להרשים אותי.
ובכל זאת, מחשב שולחני (כן, כן, הכי אמין, הכי עמיד), זכרון 4 גיגה, מערכת וינדוס 8, ואני חשה שהכל נהיה קל יותר, מהיר יותר, אין תקלות אין שיהוי – כיף.
מסך המטרו שלי? לא מפריע, אני לא נכנסת לשם אם אני לא צריכה.
והערת אגב – שיווק של 3.17% מסך המחשבים בתוך 4.5 חודשים (ולא חצי שנה, כפי שנטען) זה רע?
אני מבינה גם בשיווק ומכירות, ותראו לי מוצר שמצליח לתפוס 3.17% בתוך מספר חודשים בודד. אני כלל לא בטוחה שיש כאן מודעות על איזה מספרים מדברים, ולכן אציין – כמה מאות מיליונים…לידיעת המפקפקים, שמערבים בין איכות המוצר לרמת השיווק.
GO AHEAD, זרמו עם הזמן ואל תחפשו זבובים בקנטים…
זה היה צפוי לגמרי Windows 8 תופס לגמרי בבושת פנים את תפקיד ה-Vista 2 ולמרות הפרסום המוגבר והקמפיינים האין-סופיים אין ל-Microsoft היכולת לשכנע את משתמשיה לעדכן לגרסה העדכנית ביותר את מחשבי משתמשיהם בשונה מ-Apple ומ-Google ההתקדמות לאורך הזמן של מערכות ההפעלה של Microsoft אינה תמיד כלפי מעלה.
עידן
Windows 8 מערכת גרועה נקודה.
אם בווינדוס בלו מייקרוסופט יעשו:
אפשרות להפעיל את המחשב ישירות לדסקטופ
כפתור הפעל
המכירות יזנקו אל עתיד המחשבים :)
מערכת מעולה
אתה טועה אחי ,דרוש שיפור יסודי
אתה זה שטועה, אדון
אבל למה הם מתנגחים במערכות של עצמם?
הם רוצים שווינדוס 8 ישלוט ווווינדוס 7 ישאר מאחור בעוד ששניהם זה מערכות של אותה חברה, קניבליזם?
אתה לא ממש מפעיל את השכל, לאחר שאנשים קנו את הווינדוס 7 מיקרוסופט לא מרוויחה מזה יותר כלום. הרווח שלה מגיע מהאנשים שמשדרגים, לכן היא דואגת להוציא מערכת הפעלה חדשה כל כמה שנים. אחרת היא תפסיק להרוויח כסף ממערכות הפעלה.
חחחח ,צריך להוריד בפני מיקרוסופט את הכובע על כך שהצליחה לעשות מערכת יותר גרועה מVISTA
לפני מספר שבועות החברה שלי קנתה מספר לפטופים חדשים.
המכונות הגיעו עם WINDWOS 8 \ 64BIT.
עד שאספיק להתקין לינוקס על המכונה, החלטתי לנסות את WINDOWS 8 לכמה ימים.
חשוב לציין שבעוד שאני לא ממש אוהב את WINDOWS 7, אין שום ספק שזוהי מערכת הפעלה ראויה, ואם אני חייב (לצרכי פיתוח מרובה פלטפורמות), אני מסוגל לעבוד אתה למספר שעות ללא צרחות. ו\או קללות בוטות מדי (למרות שאני עדיין מעדיף את XP ו – 2000).
ה – WINDOWS 8 גרועה.
כלומר, באמת גרועה.
אני מבין את הרעיון מאחורי ממשק המטרו – אבל למה ל****** זה חייב לעבוד כל כך רע? למה להפוך את ממשק ניהול הרשת לדיאלוג למטומטמים? שלא לדבר על ממשק ה – LAUNCHER? למה לחייב (!) אותי לעבוד בממשק שמיועד למסך מגע כאשר אין לי מסך מגע??!?! ולמה, בשם כל הרוחות, הממשק חייב להראות כמו חיקוי עלוב של WINDOWS 3.11 שמבזבז את מרבית המסך על חלונות בגודל מלא, אייקונים מגודלים וטקטס בגודל בניין!?!?!
חשוב לציין שהאנשים מסביבי, חלקם משתמשי מיקרוסופט כבדים, שותפים לדעה שלי וכולם בדרכם להחליף את ה WINDOWS 8 ב – 7 ו\או בלינוקס…
ג.
כמו תמיד במיקרוסופט אחד מצליח אחד לא, חלונות 98 היה מוצלח 2000 גרוע XP מוצלח VISTA גרוע 7 מוצלח 8גרוע…
חלונות 2000 היתה מעולה.
אתה, כנראה, מדבר על חלונות ME המזעזעת.
ובכל מקרה, אתה משווה מוצרים שונים:
סדרת NT = nt 3.x, nt4, windows 2000
סדרת השימוש הביתי: windows 3.x, windows 95, 98, ME
XP היתה מערכת ההפעלה ששילבה לראשונה את שתי הסדרות – המקצועית והביתית, והביאה הביתה איכות שהיתה שמורה בעיקר לאירגונים.
למעשה XP היא NT5. מאז XP כל הסדרות – גם כאלו שנקראות Server הן על אותו בסיס.
לזכרוני, ויסטה היא הנפילה היחידה בסדרת NT.
חלונות 8 היא לא נפילה טכנית, אלא שיווקית.
לא מזמן הייתה כתבה באתר שאמרה שווינדוס 8 לא פחות גרוע מ ויסטה אז זה כנראה לא רק בעייה שיווקית…
תגיד…
אתה מודע שהקמפיין שיווק של W8 היה הגדול מכל הדורות של ווינדוס?
בדיוק!
קמפיין שיווקי גרוע יכול להיות ענק בכל אספקט ועדיין להשיג תוצאות גרועות מקמפיין ויראלי עשוי טוב.
וזו בדיוק הבעיה של מיקרוסופט.
אנשים כרגע מרוצים מווינדוס 7, למה שהם ישדרגו, אנשים שידרגו מXP ל7 לאחר שהם הבינו שיש להם מחשב ישן והם רוצים לקנות חדש.
הדרך היחידה לגרום לאנשים לשדרג זה שהם יראו שדברים מפסיקים לעבוד בווינדוס 7, וזה לא יקרה מהר.
אני מסכים איתך.
חלונות 7 תעשה למיקרוסופט את אותן ה”צרות” ש XP עושה להן עד עכשיו.
מהם בדיוק ההבדלים בין חלונות 2000 לבין מילניום?
2000 היא בעצם ה “ווינדוס סרבר” המבוססת על מילניום בשנת 2000?
WINDOWS 2000 היתה אחת ממערכות ההפעלה הטובות בשיותר של מיקרוסופט.
אמנם בגירסאות הראשונות היציבות שלה הייתה פחותה מזאת של ה – NT 4.0, אבל בסביבות SP3 היא הפכה למערכת הפעלה מצוינות.
לשם הפרוטוקול, WINDOWS 2000 היתה מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט ההיתה מותקנת על תחנת העבודה שלי בתור מערכת הפעלה ראשית (כלומר, לא VM) – מאז אני איש לינוקס.
ג.
כנראה במיקרוסופט ישנים בעמידה לא רואים שהשוק לא אהב את ממשק המטרו.
וממשיכים לפתח המשך לזה, כנראה שמישהו בקרוב הולך ללכת הביתה.
במקום להחזיר עטרה ליושנה בווינדוס BLUE הם “משפרים” את מערכת הכושלת WINDOWS 8 בקצב הזה מישהו במיקרוסופט יצטרך לומר שלום לכיסא
יש לי windows 8 על נייח ואני משתגע כול דבר שהיה פשוט הופך להיות קשה מאוד למצוא לדוגמה[אחת מרבות]: להגיע ללוח הבקרה צריך לפתוח את החיפוש המעצבן הזה ולרשום לוח הבקרה ואז לרדת ללשונית הגדרות ,לחפש ברשימה את לוח הבקרה, ללחוץ ורק אחר כך אני מגיע סוף סוף ,ואם אני רוצה להיכנס שוב עליי לחזור על הפעולות.
בעקרון תוכל ללחוץ winkey+X. אני לא מצדיק מה שמיקרוסופט עשו ובכלל לא משתמש במערכת שלהם אבל זה הפתרון שלהם.
תלמד להשתמש במחשב ואז תבוא בטענות,
אתה יכול ליצור קיצור דרך ל”לוח הבקרה” בשולחן העבודה,
וגם ניתן להצמיד את “לוח הבקרה” לתפריט במטרו.
בשביל אנשים כמוך יש עדיין Windows XP להורדה…
1) פותחים את הצ’ארם , יש כמה אפשרויות:
1א) מעבירים את העכבר שמאלה למעלה (בעברית) או ימינה למעלה (באנגלית) ואז מורידים למטה
1ב) לוחצים על כפתור Windows במקלדת ובאותו זמן שהוא לחוץ לוחצים על C
2) לוחצים על הגדרות
3) לוחצים על לוח הבקרה
אם אתה במסך המודרן UI (מטרו לשעבר) פשוט תעשה קיצור דרך!
גם ההצעה שאתה הבאת וגם של אורי נראת לא במקום. הבנאדם היה רגיל ללחוץ התחל -> לוח בקרה.. עכשיו תראה איך סיבכת אותו עם 4 צעדים לפחות…
בכלל אם כבר אתה יודע מה אתה רוצה מתוך לוח הבקרה אז רק תחפש את זה.. הבעיה שבחיפוש החדש אתה צריך גם ללחוץ על “הגדרות” כי זאת לא אפליקציה וגם שם מופיעים לך כמה אפשרויות הזויות כמו תתי הגדרות שלא תרצה לראות אף פעם בחיפוש.
גרור העכבר לפינה הימנית התחתונה (או השמאלית אם אתה באנגלית) כפתר ימני על העכבר ובחירה בלוח הבקרה. יותר מהר מ7.
כנראה שרוב האנשים, שעובדים עם windows במחשבים הנייחים שלהם, משתמשים במקלדות שלהם וצריכים מ”ה שבנויה סביב זה.
נתוני הצמיחה מזוייפים. הסיבה שיש לווינדוס 8 היום 3% נובעת מכך ש 95% מאלה שיש להם ווינדוס 8 זה מכוון שקנו מחשב חדש והווינדוס 8 באה כבריירת מחדל.
הבעיה של ווינדוס היא שמבחינת 90% מהצרכנים חוץ מהשינוי החזותי אין באמת שום הבדל בין 7 ל 8 ל VISTA .ואני בתור צרכן הייתי נשאר גם עם ווינדוס XP אם היתה תומכת ב 64ביט .
יופי בשבילך,יש ווינדוס XP ב 64 בייט.
מקור : http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP_Professional_x64_Edition
מקורי?!
אז תקנה מקורי חבר
מקווה שבווינדוס בלו תהיה אפשרות “להשמיד” את המטרו הזה במחשבים נייחים וכך גם ההפך בטאבלטים.
זה פשוט מעצבן,הנה סיבות:
כפילויות-יש שני גרסאות לIE 10,אחת של מטרו ואחת של דסקטופ.
הגרסא של המטרו מבזבזת לי סתם מקום בכונן הקשיח (כי אני לא משתמש בה בגלל שהיא גרועה מאוד)
קיצורי דרך לא שימושיים-מופיע לי קיצור דרך של פאוור פוינט על המטרו אחרי שהתקנתי אותו-אני לוחץ וזה רק מוביל לשולחן עבודה ופותח אותו.
המערכת שמייקרוסופט הוציאה כושלת.
יובל, קודם תחפש את הטוב במערכת ההפעלה ואז תמצא
אם תחפש את הגרוע תמצא רק את הגרוע
אני מצאתי את הטוב כבר מהבטא השנייה, שהיא הראשונה שהתקנתי
היה לי את הבטא השנייה, השלישית, הקדם הפצה ואת גרסת הפרו של ההפצה
אל תנסה לשכנע אפילו כי בנינו כולם יודעים שווינדוס 8 זה גרוע (במילים עדינות..)
שיחזירו אפשרויות שהיו ב7- כפתור התחל, אפשרות לבחור איזה חלון ראשון – המטרו או הרגיל, זה מה שיביא אנשים לווינדוס 8
מסכים, windows 8=כישלון
וזה יהיה ?
ווינודס 7.1 ?
הווינדוס בלו יבוא כ’עידכון או שצריך לקנות?
זה מה שכולם (וגם אני) טוענים מהביטא הראשון של ווינדוס 8.
היא ממש טובה, אבל אחרי חצי שנה עדיין הייתי זורק בכייף את המטרו לכל הרוחות.
אני לא מבין מה הבעייה. אין אפשרות לחזור. הקידמה הולכת קדימה. אין צורך לשדרג אבל מוכח שווינדןס 8 מהיר מ-7 , ואני לא מדבר על חווית משתמש אלא על זמני גישה.
בכל מיקרה הייתי רוצה לקבל את הלפטופ שלי עם ווינדןס 7 אבל לא הייתה אפשרות