חברות משלמות כסף רב לחברות יחסי-ציבור במטרה לגרום למוצר שלהן להתבלט, אך תעלול יח"צני לקידום הכותר Watch_Dogs גרם לבהלה אמיתית שהובילה לפינוי של מערכת עיתון אוסטרלי.

סוקרי משחקים ועיתונאים (ברי מזל בחו"ל) מקבלים לרוב את משחקים לסקירה בתוך חבילות מיוחדות ומוזרות וזאת מכיוון שכותר באריזה מיוחדת במטרה ליצור רושם עז, יותר ממה שיכול לעשות עוד תקליטור בקופסת פלסטיק,. במקרה של WAtch_Dogs מבית UbiSoft, קופסה שכזו הגיעה לידי עיתונאי של מגזין משחקים אוסטרלי בידי שליח שהשאיר אותה ללא בקשת אישור קבלה. החבילה הייתה מעוצבת ככספת שחורה ועליה פתק המבקש לבדוק את התא הקולי. לעיתונאי שקיבל את החבילה לא היה שירות תא קולי והוא ניסה להקיש את הקוד אשר היה מצוי על הפתק במטרה לפתוח אותה – הקופסה החשודה החלה לצפצף. מחשש שמדובר בפצצה, הבניין בו שוכן מערכת העיתון פונה ויחידה של חבלנים הגיעה למקום. לאחר שהחבלנים פתחו את הכספת נמצא עותק של המשחק לצד כובע בייסבול כמו זה שלובש איידן פירס, גיבור הכותר Watch_Dogs.

דובר של UbiSoft ציין בפני Polygon כי "לצערנו המשלוח המדובר לא הלך כמתוכנן. אנו מתנצלים בפני הצוות על הטעות שנעשתה ועל הצרות שהיא גרמה לחברי המערכת. להבא ננקוט בצעדים נוספים על-מנת שמקרים כאלו לא יחזרו". הכותר זמין עתה לרכישה עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב האישי.

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.
  • פיזיקאי משועמם

    משחק ממש גרוע, לא מבין מה לקח להם חמש שנים. סתם עושים הרבה רעש וצלצולים ובסוף המשחק משעמם וחוזר על עצמו.