מהי הדרך הכי טובה לעורר מכירות? להיכנס כמובן ביריב. זה בדיוק מה שמיקרוסופט (Microsoft) עושה, או יותר נכון ממשיכה לעשות, בכל מה שקשור לטאבלט ה-Surface 2 שלה.

בפרסומת חדשה ששחררה החברה מוצג בחור שיוצא מחנות של מיקרוסופט עם שקית חדשה שבתוכה נמצא ה-Surface 2 שלו, והוא מסביר למה מדובר בקנייה מצוינת: לא רק בגלל שיש שהוא פועל על חלונות החדשה, אלא גם בגלל חלק מהיישומים שמגיעים איתו, בגלל סקייפ (Skype) וגם בגלל שמקבלים 200 ג'יגה-בייט נפח אסחון בען בחינם.

אבל משפט המחץ הוא 'באמת, למה לשלם יותר מדי עבור iPad?'

ה-Surface 2 נמכר ב-449 דולרים במחיר הרגיל שלו, וה-iPad נמכר ב-399 דולרים, אבל בצורתו הבסיסית ביותר. את המסקנות שלכם תקבלו כנראה לבד.

http://youtu.be/2b42qbUC8b4

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.