מפעיל, יבואנית מחשבי טושיבה (Toshiba) בישראל, הודיעה היום בתל אביב על הפעלת תוכנית אחריות חדשה שבמסגרתה עם רכישת מחשב של החברה, במקרה של תקלת חומרה במהלך השנה הראשונה לאחריות, יקבל הקונה תיקון בחינם והכסף ששילם בזמן רכישת המחשב יוחזר לו במלואו. התוכנית, תחת השם Reliability Guarantee, מופעלת בישראל לאחר שהושקה בארצות הברית ובמערב אירופה לפני כשנה וחצי.
התוכנית הזו מלווה את ההחלטה של טושיבה לצאת מהשוק הצרכני, ולהתרכז בשוק בעסקי, תוך שהיא מרחיבה את ההיצג לכמה רמות, מרמת הכניסה בה נמצאים מחשבי סדרת ה-R ועד רמת הפרימיום שבם נמצאים מחשבי סדרת ה-Z. מחשבי החברה לא יוצעו בחנויות של הרשתות, אך כן יוצעו בחנויות פרטיות וכן יוצעו למכירה ברשת, כך שצרכנים שכן ירצו בכך כן יוכלו לרכוש את מחשבי החברה, בעיקר את מחשבי ה-R שמחירם סביב ה-2,000 ש”ח ופחות.
“היכולת שלנו לתת שירות מלא היא ייחודית. אנחנו לא משתמשים בקבלני משנה אלא במעבדות השירות שלנו במפעיל שזמינות בכל רחבי הארץ”, אמר מנכ”ל מפעיל, רז דרבי. “זה מתאים גם לקו של טושיבה שמתמקדת כיום במוצרי פרימיום בלבד, מה שאומר שכל המחשבים שנושאים את שם החברה מיוצרים כיום במפעלי החברה. אין יותר ייצור אצל יצרניות OEM”.
האחריות החדשה תוענק למחשבים הבאים: מחשבי ה-Portege, מחשבי ה-Tecra וכן המחשבים החדשים בסדרת ה-Satellite Pro: ה-A30-C, ה-A40-C וה-A-50C. המחשב היוקרתי ביותר ממשיך להיות ה-Portege 20t, לפחות מבחינת החברה. מדובר במחשב 2-ב-1 עם מסך ניתק בגודל 12.5 אינץ’.
“הכיוון של טושיבה הוא של אנשים שעובדים עם המחשבים, והם צריכים אותם במקרים רבים 24/7 ויש כאלה שבכלל לא מכבים את המחשב”, אמר מנהל השיווק של מפעיל, יניב יוספין. “טושיבה באה ואומרת במילים הכי פשוטות: אנחנו יודעים את איכות החומרה שלנו, אנחנו מאמינים בה, ואם יש תקלת חומרה הכסף שלך. אנחנו בדקנו ומצאנו שהיקף התקלות של מחשבי החברה נמוך בשני שליש לעומת זה של חברות אחרות”.
דרבי התייחס גם לגבי העתיד. הוא אמר שהיעד של מפעיל ב-2017 הוא להכפיל את נתח השוק של טושיבה בתחום המחשבים הניידים מ-5% ל-10%.
מי לעזאזל קונה מחשב של טושיבה
עכשיו אני