שוק מכשירי הטלוויזיה הצפוף ממשיך להפיל קרבנות, והפעם זו תורה של חברה שנחשבה פעם לענקית בתחום, וזו טושיבה (Toshiba). החברה, שלא הכריזה כמנהגה ב-CES 2015 על מכשירים חדשים, הסבירה באופן רשמי מדוע: היא יוצא מהשוק האמריקאי עד סוף מרץ השנה, ובהמשך היא תשלוף את עצמה החוצה מכל מקום אחר בעולם בו היא עוסקת במכירות ובפיתוח של מכשירי טלוויזיה, להוציא מדינת האם יפן.

לפי החברה קצב הצמיחה ההולך ומאט בתחום וכן התחרות הקשה הובילו אותה לקבל את ההחלטה.

עם זאת, המותג טושיבה לא ייעלם, החברה נמצאת במשא ומתן עם מספר חברות שירכשו ממנה את השם ויוכלו להדביק אותו לטלוויזיות שהן מייצרות, אבל לא יהיה כל קשר לחברה עצמה מעבר לכך, כולל בכל מה שקושר לאחריות. Compal Electronics הטייוונית רכשה את הזכויות לשם בצפון אמריקה, וכעת מחפשת טושיבה חברה דומה גם עבור אירופה.

"טושיבה מתכוונת להמיר את עסקי הטלוויזיה הצרכניים שלה בכל האזורים להוציא יפן, ולהחליף את הפיתוח ואת המכירות שלה במבנה של רישוי מותג. תאריך היעד להשלמת הסכימה החדשה וסיום המשאים והמתנים עם החברות המועמדות הוא אפריל שנה זו", הודיעה החברה.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.
  • התמני

    ומה עם האחריות שניתנה למי שקנה טלויזיה?

  • אוראל

    היה צפוי שיגיעו למהלך כזה כבר בקושי רואים טלוויזיות שלהם למכירה.