אפליקציית TIKITAKA מציגה שינוי בהרגלי הצריכה, ע"י תיווך בלתי אמצעי בין צרכנים לבתי עסק המציעים שירותי שליחות ללקוח. השירות מאפשר לצפות בכל זמן נתון בעסקים בסביבה נוכחית, כתובת העסק והצגה אוטומטית של שעות פעילות העסק.

השימוש בשירות פשוט ונוח, הלקוח נכנס לאפליקציה ובוחר את הקטגוריה הרצויה באותו רגע (מזון, פרחים, מכבסות ועוד). האפליקציה תאתר את בתי העסק הקרובים ביותר ותציג טלפון ליצירת קשר והזמנה.

השירות החדש יחסוך לבתי עסק עלויות רבות, TIKITAKA מאפשרת לראשונה הופעה אוטומטית לעיני הצרכן בסיווג מתאים, קבלת הזמנות בטלפון בלחיצה אחת, מידע על מספר הלקוחות המתקשרים והצגת תפריט או מוצרים. כל זאת במחיר אחיד והנמוך ביותר בשוק כיום.

באפליקציה רשומים כיום למעלה מ- 3000 בתי עסק בפריסה ארצית בקטגוריות שונות, בין הרשתות שכבר הצטרפו נמנות: רשת מכבסות 'המלאכים', רשת פיצריות 'פרגו', רשת 'אמריקן פיצה', BBB, הסושיה, ג'פניקה, רשת  AM:PM,רשת 'בורגרים', חנויות פרחים ברחבי הארץ ועוד מאות בתי עסק. עד היום הורידו את האפליקציה עשרות אלפי משתמשים מרוצים. בנוסף, האפליקציה פתוחה לכלל בתי עסק אשר מספקים שירות משלוחים ללקוחות.

מאחורי המיזם עומד יריב אהרון ומשקיעים פרטיים שהשקיעו מעל מיליון וחצי ₪ בסיבוב הנוכחי ולטובת הפעילות בישראל בלבד. בעברו, שימש יריב כמנהל לקוחות אסטרטגיים ב MSN ישראל, ממקימי 'כלכליסט' וניהל את הפעילות המסחרית בקבוצת קו מנחה.

יריב אהרון, מנכ"ל ומייסדTIKITAKA , מסר: "טיקי טאקה הינה אפליקציה ראשונה מסוגה בארץ ובעולם. באמצעות הטכנולוגיה הצלחנו לפצח אתגר לא פשוט שיחסוך לכל אחד מאיתנו זמן וכסף. התנהלות מול שירותי משלוחים מאופיינת לעיתים באתגרים אשר מעתה ייפתרו. אנו סמוכים ובטוחים שהציבור הישראלי ייהנה מהשימוש בשרות החדש שישנה לאין ערוך את ההתנהלות היומיומית של כל אחד ואחד מאתנו. "

להורדה: AppStore | Google Play

*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.
  • לינוי לוי

    נשמע טוב! עכשיו רק צריך שעוד עסקים יתחברו לשרות שיהיה כמה שיותר מתאים לקהל כמה שיותר רחב.