אומרים שעם הצלחה אי אפשר להתווכח: כמה חודשים בלבד לאחר שהושק באופן רשמי, והצמיד החכם Mi Band של שאומי (Xiaomi) מסתמן כלהיט אמיתי. דיווח חדש שפרסמה החברה חושף כי לא פחות מ-6 מיליון צמידים כאלו נשלחו לקונים ברחבי העולם כולו. עד כמה זה גדול? המכירות הללו עזרו להפוך את שאומי ליצרנית המחשוב הלביש הרביעית הגדולה ביותר בעולם ברבעון הראשון של 2015, בתוך פחות משנה מאז שנכנסה לשוק. לפי הדיווח, 24.6 אחוז משוק המחשוב הלביש שייך לשאומי.
ההערכות הן ששאומי אמורה להשיק בקרוב גרסה נוספת של ה-Mi Band במהלך השנה הנוכחית. השמועות טוענות שהיא אף מתכננת טבילת אש ראשונה בתחום השעונים החכמים: צורתו של השעון החכם שלה אמורה להיות עגולה, והוא אמור להיות דק יותר ממתחריו הרבים בשוק, וכן ולהעניק חווית משתמש מוגברת.
הדגם הנוכחי נמכר בעלות של 19 דולר, שהם כ-73 שקלים וביכולתו של צמיד הניתור לבצע מעקב אחר הרגלי היום שלנו ולספור את הצעדים והקלוריות אותן שרף המשתמש, קצב התקדמות בזמן פעילות ספורטיבית ועוד. בנוסף, הצמיד מסוגל לנטר את השינה שלנו ולייעץ לנו על פעילות נכונה לשינה טובה יותר, להתריע ברטט בזמן שיחה נכנסת והסוללה שבתוכו תספק עד 30 ימי עבודה לפני הצורך בטעינה. החיבור לטלפון מתבצע דרך Bluetooth והוא בעל נוריות חיווי המתריעות בפני המשתמש על פעולות שונות בהתאם להגדרות, והוא חסין למים ואבק ועובד עם אפליקציית Google Fit.