השבוע פרסמנו ידיעה על כך שנמכרו פחות ממיליון שעוני Android Wear נמכרו ב-2014. אתם קולטים? המוצרים הלבישים הרצים על מערכת ההפעלה מבית גוגל, אולי הטרנד הלוהט ביותר שדיברנו עליו כאן ב-TGspot, מכר כמו בשעה הראשונה לפתיחת חנויות אפל לאחר הכרזה על מוצר חדש. ומה זה אומר? הרבה דברים, אבל בראש ובראשונה על הצורך של הצרכים במוצר שכזה. כלומר, משתמשי סמארטפון כיום אינם רואים בשעון חכם כתוספת חשובה, או יתרה מכך, אפילו מפריעה.

כמי שהשתמש במספר שעונים חכמים, כולל ה-Moto 360 ,Gear ו-Pebble הגעתי למסקנה פשוטה – אנחנו לא מעוניינים להפעיל את האפליקציות מהמסך הקטן, אנחנו לא רוצים לדבר דרך השעון ובטח לא לשחק דרכו. יש לנו כבר טלפון ביד ששאוף תמיד להיות גדול עוד יותר כל שנה, אז משם לרדת למסך קטן יותר? לא נשמע הגיוני, נכון?

אז למה אנחנו זקוקים לשעון חכם? מלבד סמל סטטוס ומי שבאמת רוצה לצפות בשעה, השעון החכם אמור לספק לנו הצצה מהירה להתראות המגיעות אלינו בטלפון, בלי להפעיל את המסך בכל פעם. אם אתם מאלה, כמוני, המקבלים עשרות התראות מידי יום, זה בהחלט חוסר זמן בלהציץ בכל פעם במסך הטלפון, במיוחד אם הוא בתיק או רחוק מאיתנו.

אז מה יקרה ב-2015 לשוק השעונים? ה-Apple Watch יגיח לראשונה לעולם, מה שצפוי לגרום לרבים לרכוש שעון גם אם הם לא ממש זקוקים לו, וסביר כי נראה זינוק בשוק ובחברות נוספות המצטרפות לעגלה, גם כאלו שלא חשבו שיגיעו לשם. האם שוק השעונים ישתנה באופן מהותי עוד שנה מהיום? בזה אני לא ממש בטוח, אבל השנה הקרובה היא מה שאולי תכריע את הכף.

טור זה פורסם לראשונה בניוזלטר השבועי שלנו. עוד לא נרשמתם? זו ההזדמנות שלכם. לחצו כאן

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.