החברים בסוני ובאולפן הפיתוח Naughty Dog בהחלט יכולים לטפוח לעצמם על השכם, כותר פעולה-אימה-הישרדות 'The Last Of Us' הצליח למכור 3.4 מליון עותקים בתוך שלושה שבועות בלבד.

המשחק מתרחש בעולם פוסט-אפוקליפטי בו בני-אדם נדבקו בפטריה ההופכת אותם לזומבים ליצורים רצחניים חסרי רחמים, המכונים "נגעוים". המשחק מלווה את סיפורם של ג'ואל ואלי בעולם קשוח זה. ההצלחה לה המשחק זכה מרשימה במיוחד בזכות העובדה כי מדובר בכותר חדש לגמרי ולא במשחק נוסף בסדרה מבוססת, שכן Naughty Dog הם אולפן שאחראי על סדרת משחקי Uncharted המרשימה, אשר עושה חיל על גבי קונסולת הפלייסטיישן 3 (Playstation 3) של סוני.

שוהי יושידה (Shuhei Yoshida), נשיא אולפני סוני העולמיים אף בירך את הצוות וציין "כמות המכירות היא עדות לאיכות של The Last Of Us, הצוות באולפן הפיתוח בעלי חזון ואין שני ליכולת שלהם לספר סיפור".

כמות המכירות הנאה הופכת את The Last Of Us לכותר הפלייסטיישן הנמכר ביות לשנת 2013, בכמות העותקים משוקללת מכירות עותקי הקופסה הנמכרים בחנויות לצד עותקים דיגיטליים אשר ניתנים לרכישה ישירות מהחנות ה-PSN, החנות המקוונת של סוני.

וידאו: הטריילר הרשמי

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.