חברת הניווט הישראלית, Telmap מהרצליה פחות מוכרת בתחום הניווט בארץ בהשוואה ל-iGo ו-Waze אך וודאי אתם מכירים אותה מתוכנות הניווט המגיעות יחד עם המכשירים השונים ברשתות הסלולר כדוגמת GPS Navigator של פלאפון, סלקום נוויגטור וכן במפעיל האירופאי הגדול Vodaphone. ממחקר שהתפרסם על ידי חברת Canalys, מובילה טלמפ בשוק ניווט הסלולר בארץ וכן באירופה ובמזה”ת עם נתח של שוק 50%. החברה המוכרת בארץ מתוכנות הניווט המגיעה יחד עם המכשירים השונים ברשתות הסלולר כדוגמת GPS Navigator של פלאפון, סלקום נוויגטור וכן במפעיל האירופאי הגדול Vodafone. לדברי הדו”ח ישנם כ-2.6 מיליון משתמשים באירופה והמזה”ת המנווטים בתוכנת ניווט לסולר בתשלום (שאינם בחינם) ורובם משתמשים בפתרונות הניווט של טלמפ לעומת נוקיה הנמצאת במקום השני עם נתח שוק של 15%.
אורן נסים, מנכ”ל טלמפ: “שנת 2009 הייתה שנה מצוינת לטלמפ במונחי צמיחה וחצינו את רף מיליון הלקוחות – ותוצאות המחקר משקפות זאת היטב. העבודה המשותפת עם המפעילות הסלולריות לשירותים מבוססי מיקום הייתה ונשארת אסטרטגיה דומיננטית עבור טלמפ. המחקר מראה שגם במציאות הכוללת אלטרנטיבות תחרותיות, שירותים מבוססי מיקום תחת מטריית השירותים של מפעילות הסלולר ימשיכו להתפתח לכיוון אסטרטגיה מנצחת”.