הסכסוך המתוקשר של טיילור סוויפט לבין שירותי ההזרמה הגדולים הגיע לסיומו זאת לאחר שלוש שנים שבהם שיריה נעדרו. צוות הניהול של הזמרת הודיע בטוויטר על חזרתם של כל האלבומים שלה והם זמינים החל מהיום להאזנה בסופיטפיי (Spotify), אמזון מיזויק (Amazon Music) וטידל (Tidal).
הסכסוך בראשיתו החל עוד ב-2014, כאשר סוויפט החליטה להסיר את שיריה משירות ספוטיפיי בשל “חוסר תשלום תמלוגים הוגן” לדבריה. הדבר גרם לכך שגם שירותי מוזיקה אחרים המתקצבים את האמנים באותו האופן נפגעו, וכך האלבומים המפורסמים שלה כמו 1982 ו-Red לא היו זמינים להאזנה.
❤️❤️❤️❤️❤️ pic.twitter.com/kcpY03qHLp
— Taylor Nation (@taylornation13) June 8, 2017
ב-2015 סוויפט רשמה סיבוב נוסף והפעם עם אפל (Apple) שבו קבעה החברה כי לא ישולמו תמלוגים לאמנים במהלך תקופת הניסיון של 3 חודשים ב-Apple Music. ההכרזה הזו נתקלה בהתנגדות מצד אמנים, בראשם סוויפט, שטענה כי על אפל לשלם ליוצרים ולחברות ההקלטה גם במהלך התקופה הזו ופרסמה פוסט זועם שגרר אלפי תגובות וסערה ציבורית, ואף הודיעה כי לא תמכור לחברה את הזכויות עבור שיריה.
שירות ספוטיפיי נחשב כיום לגדול מבין שירותי הזרמת המוזיקה בעולם עם למעלה מ-50 מיליון משתמשים. סיום הסכסוך, שלא ברור כיצד נפתר, יביא וודאי הנאה למיליוני המעריצים של סוויפט.