אפל (Apple) ממשיכה להעלות סרטונים נוספים לרשת במסגרת קמפיין הפרסום שלה 'תעברו ל-iPhone' (באנגלית: Switch to iPhone) שהשיקה לפני שבוע, קמפיין שמחזר אחרי משתמשי אנדרואיד (Android) ומנסה לגרום להם לחצות את הקווים ולנטוש את כל המכשירים האחרים לטובת המכשיר המזוהה עם אפל.

הסרטונים החדשים ממחישים שוב בצורה הומוריסטית ופשטנית את היתרונות, בעיניה של החברה, של ה-iPhone לעומת המכשירים האחרים. כך, לדוגמה, בסרטון שנקרא Security ניתן לראות פורץ שכביכול חודר למכשיר המתחרה, אך אינו מסוגל להיכנס לתוך מכשיר ה-iPhone מה שמרמז על כך שהוא מוגן ובטוח יותר.

סרטון אחר, בשם Smooth, מנסה להמחיש באמצעות בחורה שפוסעת לאורך המסך כי במכשירים אחרים ברזולוציה גבוהה ניתן להיתקל בבעיות תצוגה והאטה במהירות, בעוד שב-iPhone התצוגה חלקה ומהירה מתמיד. סרטון שלישי, שנקרא Contacts, מציג אנשים שקופצים בקלות ממסך אחד לשני, כאשר הכתובית טוענת כי העברת אנשי הקשר בין המכשירים היא פעולה קלה ופשוטה.

יש להניח שאפל רודפת אחרי משתמשי אנדרואיד עקב ירידה במכירות בשנת 2017, והעובדה שהחברה פספסה את יעד המכירות שקבעה לעצמה. מנכ"ל החברה טים קוק, כמו גם בכירים נוספים, טענו לאחרונה כי הם רואים יותר ויותר משתמשי אנדרואיד שעוברים ל-iPhone.

ואם אתם מחפשים עוד סיבות להשתכנע, אתם ליכולים לבקר גם כאן.

שתף:
-פרסומת-
מאמין שכל מי שרוצה לדעת עליו משהו כבר גיגל אותו מזמן, זו בכל זאת המאה ה-21. הוא לא הרופא ולא קשור לשלמה.