בזמן ששירותי הוידאו התרחבו בעולם, גם שירותי המוזיקה פורחים יותר מאי פעם ובפעם הראשונה פעם עלה מספר המשתמשים המשלמים עבור שירותי הזרמת מוזיקה על זה של שירות הזרמת טלוויזיה ווידיאו נטפליקס (Netflix).

לפי חברת האנליסטים Midia, בסך הכל נרשמו כ-100.4 מיליון משלמים עבור כלל שירותי המוזיקה, וזאת לעומת 87.8 מיליון משתמשים משלמים שרשומים בנטפליקס – למרות צמיחה של 24% במספר המנויים משנה לשנה. בסיום 2015 נרשמו כ-68 מיליון משלמים לשירותי המוזיקה לעומת כ-70.8 מיליון לנטפליקס, כלומר צמיחה של כ-48% במונחים של שנה לשנה עבור שירותי המוזיקה.

הדבר מעיד כי יש יותר אנשים שמוכנים לשלם עבור תכנים, בין אם מדובר במוזיקה או בוידאו. לפי ההערכות, החלוקה הפנימית של שירותי המוזיקה בתשלום היא Spotify עם 43 מיליון, Apple Music עם 20.9 מליון, Deezer עם 6.9 מיליון, נאפסטר (Napster) עם 4.55 מליון, והשאר מפוזרים בין שירותים אחרים.

בכל הנוגע לשירותי הוידאו, המתחרה הכי צמודה לנטפליקס היא אמזון (Amazon) עם שירות Amazon Prime Video שהפך לגלובלי אשתקד ולפי הערכות, לאמזון מנויים כיום כ-77 מיליון משתמשים.