החל מבעוד יומיים, ב-1 בספטמבר, אם תשתמשו בדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google) כדי לבקר באתרים שמכילים תכני פלאש (Flash) בכלל, ומודעות מבוססות פלאש בעיקר, הדפדפן ישהה את הצגת התכנים באופן אוטומטי וכדי לראות אותם תצטרכו לנקוט בפעולה יזומה.

מדובר ביישום של החלטה שפרסמה החברה כבר במהלך חודש יוני האחרון, והוא יהיה חלק מהגרסה היציבה שתשחרר החברה באותו יום.

מדובר בצעד שמטרתו לעודד את השימוש ב-HTML 5 הודיעה החברה וכדי לשפר את הביצועים עבור המשתמשים. גם אלו שמשתמשים ברשת המודעות של החברה כדי לפרסם את מוצריהם יצטרכו להטמיע את השינוי. אמנם רוב המודעות שמועלות כיום ל-Google Ads עוברות המרה אוטומטית ל-HTML 5, אך החבה מבקשת מהמפרסמים לעבור על המודעות שלהם ולוודא שזה אכן כך. היא הודיעה בדף ה-+Google של Ads כי היא לא מתכוונת יותר לאפשר פרסום של מודעות מבוססות פלאש.

"המהלך הזה יפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל, ויאפשר לגלוש באינטרנט זמן ממושך יותר לפני שיתחיל הציד אחר שקע חשמלי", אמר מהנדס תוכנה בחברה, תוך שהוא מתייחס למכשירים ניידים שמשתמשים בכרום.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.
  • Mans

    מהלך מבורך מאוד. הרי רוב הקריסות של דפדפנים Chrome, Mozilla Firefox קשורים מאוד לנגן Flash של Adobe.