ההסתערות על חברות הסלולר החדשות, גולן טלקום והוט מובייל בשבועות האחרונים גרמה לעוגמת נפש לרבים מן המצטרפים החדשים. הלקוחות סבלו שעות או ימים ללא קו טלפון בשל עיכובים הקשורים לניוד מספרים בין החברות. כעת במשרד התקשורת מעוניין לשים לכך סוף והוא עובד על תקנות שיהפכו את ניוד המספרים לדבר מהיר ומיידי. הדבר יאפשר לוודא לחברת הסלולר יחד עם הלקוח במעמד המכירה שהניידות הצליח זאת על ידי ביצוע שיחת טלפון או קבלת SMS ואישור הניוד.
נלחמים על הלקוח
התקנות כיום אומרות כי תהליך ניוד של מספר טלפון נייד או נייח אמורים להימשך לא יותר מ-3 שעות ואולם אין זה קורה בפועל וחברות הסלולר מעכבות את הלקוח יותר מכך, “בפרט בתקופה זו כאשר התחרות בענף הסלולר מתעצמת ומספר המתניידים גדל”, אמרו במשרד התקשורת. הרפורמה החדשה אמורה למנוע מהחברות הננטשות לפנות ללקוחות ולנסות לשכנע אותם בהצעות שונות או לעכב את הניוד מסיבות אחרות. עד אשר המספר מנויד, מתאפשר למפעילות הננטשות ליצור קשר עם הלקוח ולנסות לגרום לו לשנות את ההחלטה.
תקנות אלו יצטרפו לרפורמת יבוא מכשירי הסלולר אשר אושרה אמש, דבר שיגדיל את ההיצע ויגביר את התחרות, זאת יחד עם ביטול קנסות היציאה מחברות הסלולר שאושרה כבר לפני כחודשיים.
תמונה: CC beve4
אצלי הניוד לגולן לקח 3 שעות במדויק
כנראה שאתא עובד הוט מובייל אני מאוכזה מאוד מחברה זו אין שרות ואין עם מי לדבר בקיצור לא מומלץ
נכון גם לי זה קרה עהרתי להוט מובייל ואני כבר שלושה ימים ללא קו ואפשרות גלישה ,שרות לקוחות לא קיים ולא עונים העיקר העבירו אותי ולקחו כסף.
הוט מובייל לא ממולץ אין שרות לקוחות ותמיכה יש רק שרות רכישה רהוא הוזהרתם
לאחר 24 שעות ניוד הקו לא פעיל מוקד שרות לא זמין בקיצור חברה לא רצינית חבל על כספכם
התניידתי מאורנג להוט מובייל לקח קצת יותר מ48 שעות לקבל את המספר בחזרה
עברתי לגולן לפני שבוע – היוד התבצע בהצלחה בתוך שלוש שעות מהפעלת הסים.
הכל עובד – שיחות (נכנסות ויוצאות) ואינטרנט
למרות שאני גולש במהירות איטית של פחות ממגה – נקווה שזה יסתדר…
*הניוד
*שלושה
שלוש
שעה אחת,שלוש שעות
אם אני רוצה לעבור מהוט מובייל לסלקום ויש לי חיוב ל3 שנים על פלאפון, האם סלקום יוכלו להגיד לי לשלם על הפלאפון בבת אחת כי אני עובר חברה?
לא.
את הפלאפון* (מכשיר סלולרי, אנשים אתם חייבים להתחיל להבין ש"פלאפון" זה לא הדבר הזה שאתם מחזיקים ביד ומשחקים איתו טמפל-ראן או וואט אבר ! זה שם של חברה סלולרית בישראל *** )
בכל מקרה, את המכשיר שלך אתה בכל מקרה משלם דרך חברת האשראי, זה לא הולך בתשלומים לחברת סלקום בעצמה, היא כבר קבלה ממך את התשלום על המכשיר. זה פשוט פריסת תשלומים לכל דבר, כמו שתקנה מקרר ותחלק לתשלומים.
אתה כבר שילמת על המוצר, יותר נכון – חברת האשראי שילמה. ואתה מחזיר את זה בתשלומים מול חברת האשראי.
התניידתי היום תוך 5-6 שעות
הקליטה בהוט נראה לי מעט חלשה (3 קווים)
אבל האינטרנט נראה לי מהיר יותר, במיוחד בהעלאה.
מה שמוזר שניסתי להתקשר מטלפון ביתי של הוט וקיבלתי צליל שגיאה.. ממכשיר סלולרי הכל בסדר.
מקווה שזה לא יימשך הרבה זמן…
מאיזו רשת עברת? איזה מכשיר יש לך? לא כל מכשיר תומך ברשת הוט… רק מכשיר שתומך בתדר 850 שהוא המרכזי (שחברת הוט רוכבת עליו)
הלוואי שזה באמת היה ככה אבל זה לא.
לצערי, הוט עובדת על תדר 2100 בלבד,
זהו תדר בעייתי ביותר – הטווח הרבה יותר קצר והקליטה בתוך מבנים חלשה עוד יותר. מה שאומר שהטלפונים של כולם משדרים חזק מאוד כדי להגיע לאנטנות, והכל בגלל התדר 2100 הנפוץ והזמן שהם קיבלו.
בינתיים הוט שכרה מחברת פלאפון כ 300 אנטנות בתדר 850 ומי שמחובר לאנטנה של פלאפון באזור שלו רק מרוויח, אבל זה זמני.
אני מאוד מקווה שהוט תעיף עם הזמן את לקוחות מירס שיושבים על תדר 850 שמירס קיבלה אי שם בתחילת שנות ה 80 כשהיא הוקמה.
סלקום כבר מזמן העיפה את לקוחות הדור הראשון שלה שתפסו את תדר ה 850 שלה. ועכשיו יש להם כ 2300 אנטנות בתדר 2100 הבעייתי, ו 450 מתוכן גם על תדר 850 המצויין שפונה סוף סוף סופית לפני מספר חודשים.
עברתי לגולן לפני יומיים
ניוד מאורנג' תוך 20 דקות
בוא נגיד שאני בין הנפגעים של הוט מובייל, הצטרפתי לפני כ3 שבועות קבלתי מספר חלופי וקבלתי את המספר הרגיל אחרי שבוע וחצי.
כחלון! כחלון! כחלון!
עברתי מאורנג להוט מובייל, בשעתיים הראשונות קיבלתי סים עם מספר חלופי(לא שלי) אחרי שעתיים קיבלתי את המספר שלי. אין שום בעיה ממליץ בחום לעבור ולא להיות פראיירים..
השאלה היא ממתי.. כי זה שזה אושר זה יופי, אבל לא מכריזים על תאריך בשום מקום..
מישהו יודע ממתי זה תקף?