סוני (Sony) אמורה השבוע להתחיל את מכירת מכשירי ה-Xperia Z3 וה-Xperia Z3 Compact החדשים שלה, עליהם היא הכריזה בתערוכת IFA 2014 בתחילת החודש בברלין.

לקראת ההשקה התחילה החברה בקמפיין של סרטונים שהכותרת הראשית שלהם היא: 'לא להסתפק רק בטוב' אלא ל-'דרוש נהדר'. למעשה זה אמור להיות המוטו שילווה את כל הקמפיין למכירת הטלפונים החדשים של החברה שבהחלט מעוררים עניין.

הפרסומת הראשונה שהושקה בטלוויזיה, וצולמה במורדות הקפואים של אחד מהררי ארגנטינה, מראה גלישת לילה שמבוצעת על ידי ארבעה גולשים שמכוסים בתלבושות צבעוניות מיוחדות. המטרה: להוכיח את יכולות הצילום בתאורה נמוכה של המצלמה בה מצויד ה-Xperia Z3.

בנוסף, בדומה לחברות אחרות, מתכוונת סוני לשגר לרשתות החברתיות במהלך אוקטובר סדרה של סרטונים בה אנשים מתחומי חיים שונים מספרים כיצד הם משתמשים ב-Z3 כדי להשיג תוצאות נהדרות ולא רק טובות.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.