עם כל תמונת סלפי שתשלחו תוכלו לתרום כסף למאבק באיידס. באמת, לא מדובר בהלצה פייסבוקית שנועדה לסחוט לייקים אלא בקמפיין של ארגון (RED) והקרן של ביל ומלינדה גייטס.

בבלוג של ארגון (RED) הוכרז על פתיחתו של קמפיין שנוצר בעקבות שיתוף פעולה בין הארגון ללוחמה באיידס שהקים בונו, סולן להקת U2, לבין יישום הודעות הווידאו הפופלארי סנאפצ'ט (Snapchat), לכבוד יום האיידס העולמי שמתקיים, היום, ב-1 לדצמבר.

במסגרת שיתוף הפעולה ולמשך 24 שעות בלבד יהיה ניתן לעשות שימוש בפילטרים (RED) מיוחדים שעוצבו על-ידי מפורסמים כמו ג'ארד לטו, ג'ימי קימל והדי.ג'יי טייסטו. שליחה של הודעה עם הפילטרים הללו לא רק תגביר את המודעות למאבק באיידס בקרן המשתמשים והקרן של ביל ומלינדה גייטס תתרום 3 דולר על כל תמונה שתישלח.

מלבד השימוש בסנאפצ'ט, הארגון יתרום מיליון דולר אם קליפ הוידאו החדש בהשתתפותם של הכוכבים ישותף ברשת יותר מ-333,000 פעמים וכן הם מבטיחים גם תרומה על כל שיתוף של הוידאו באינסטגרם.

הקרן התחייבה לתרום כספים עד סכום מירבי של 3 מליון דולר, אך סביר להניח שעם 100 מליון משתמשים פעילים באופן יומי, הסכום הזה לבטח יגוייס במהרה. היישום Snapchat זמין להורדה בחינם למכשירי אנדרואיד וה-iOS.

הנה התרומה שלנו

שתף:
-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.