Slim Labs, סטארט אפ ישראלי מסן פרנסיסקו, מודיע היום על זמינותה של 2.0 Slim, הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית האייפון שמסייעת לאנשים עסוקים לגלות את העדכונים החשובים מפייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואינסטגרם. לדוגמא – ימי נישואין, לידות, תפקידים חדשים, מעבר למקום מגורים חדש וכו'.

Slim נותן לך את תמצית המידע, מסנן את הדברים השוליים ומשאיר אותך בעניינים. Slim יוצר לך את המירב והמיטב מהרשתות החברתיות שלך.

"Alerts" היא יכולת חדשה לסינון הרשתות החברתיות שמאפשרת לקבל עדכונים שמבוססים על מילות חיפוש שמעניינות את המשתמש. לדוגמה: סוכני נדל"ן יכולים לקבל עדכונים על החברים שמתעניינים במעבר דירה; סוחרי מכוניות יוכלו לדעת מתי מישהו מעוניין לשדרג את המכונית שלו, וכו. משתמשים גם יכולים להוסיף מילות חיפוש נוספות שמעניינות אותם.

הגרסה החדשה גם מאפשרת למשתמשים להתאים אישית את ה- newsfeed שלהם כדי לקבוע את כמות העדכונים מכל חבר. ישנה מערכת שלומדת את ההעדפות של המשתמש. ככל שמשתמשים באפליקציה יותר,  המערכת לומדת מי הם האנשים שאתה מעדיף לראות יותר ומי פחות. בנוסף, ניתן לפרסם עדכונים ממקום אחד לכל הרשתות החברתיות בבת אחת.

יאיר לוין, מייסד ומנכ"ל החברה,  הבחין שמשתמשים במדיה החברתית הגיעו למצב של שחיקה מניסיון לעקוב אחר כל העדכונים בכל הרשתות. "משתמשים צריכים לסרוק אלפי עידכונים ולסנן את כל המידע שהם מקבלים מ 3-5 רשתות שונות. Slim מספק תוכן ענייני – אנחנו אוהבים לקרוא לזה "Fat-free social media" – כך שהמשתמשים שלנו אף פעם לא מחמיצים הזדמנויות, ולא מבזבזים שעות ארוכות על המסך", אמר לוין.

מחקרים מראים כי 800 מיליון אנשים נכנסים לפייסבוק פחות מפעם אחת ביום; 360 מיליון נכנסים לטוויטר פחות מפעם אחת ביום; 60 מיליון נכנסים ללינקדאין פחות מפעם בחודש. לכן Slim הוא הכלי המושלם למשתמשים אקטיביים מאוד שצריכים "רשת ביטחון" כדי להבטיח שהם לא מפספסים עדכון חשוב מאחת מהרשתות שלהם. המשתמש העסקי רוצה להישאר מודע להזדמנויות עסקיות ולבניית קשרים.

האפליקציה זמינה להורדה באפסטור.

הודעה לעיתונות

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.