כולם מכירים את הסיטואציה בה חותמים על הסכם חבילת תקשורת חדשה מול חברת סלולר כזו או אחרת, במחיר שנראה, לפחות על פניו, משתלם במיוחד. מה שרבים נוטים לשכוח הוא שכל חבילה כזו היא לפרק זמן מוגבל. בדרך כלל, לאחר תום תקופת המבצע, המחיר עולה בצורה ניכרת. מזנק. בסופו של דבר מגלים זאת, כשמעיינים בחשבונית, אבל אין כל דרך לקבל בחזרה את הכסף שכבר שולם בגין ההתייקרות הזו. שירות חדש בשם ‘סימפוניה’ (SiMפוניה) מנסה להציע פתרון לבעיה הזו – אם תרצו, הוא ישלח תזכורת מתאימה.
השירות סימופניה עלה לאחרונה לרשת. כדי לקבל את התזכורת האישית יש לספק מספר פרטים ביניהם מספר הטלפון, שם ספקית השירות עמה נחתם חוזה ההתקשרות, כתובת דואר אלקטרוני לשליחת התזכורות, וכן התאריך שבו החלה התוכנית. מספר ימים לפני יום הדין, בו החבילה במחיר המיוחד מגיעה לסיומה, המשתמש יקבל הודעה מתאימה מהמערכת ישירות לתיבת הדואר שלו.
בנוסף, סימפוניה מציע גם תוכניות אחרות במחיר נמוך או זהה לזו שהלקוח נמצא בה כיום, ואילו המשתמש מצידו יכול להשוות בין כל התוכנית אותן מציע האתר. ניתן לסווג את התוכניות על פי מספר קווים דרושים, נפח גלישה, שיחות לחו”ל וכדומה בכך.
שירות נוסף שמציעים באתר הוא הרשמה לתוכנית מבוקשת, בלי שצריך לגשת לחברת הסלולר באופן יזום, ומבלי לשוחח עם נציג שירות. כל שצריך הוא למלא את הפרטים האישיים ואת פרטי האשראי, והאתר מצידו ייצור קשר עם חברת הסלולר והסים יישלח למשתמש תוך 4 ימי עסקים או 24 שעות על פי בחירתו. דרך אגב, רק במקרה כזה מועברים פרטי הלקוח לחברות הסלולר. בכל מקרה אחר מידע על משתמשים אינו מועבר לגורמי חוץ. כך לפחות החברה מתחייבת.
“הקמת האתר נבעה מצורך אישי, שכן לרוב חברות הסלולר ‘תופסות טרמפ’ על זכרונו הקצר של המשתמש, ואז גובות מחירים גבוהים יותר. בכל פעם שלוקחים חבילת תקשורת, שוכחים לעבור בסוף השנה ומחוייבים במחירים שערורייתיים. כשאתה מתקשר לשירות לברר ואתה רוצה לעדכן את החבילה, אומרים לך שזה מבצע רק ללקוחות חדשים. איכשהו, ללקוחות קיימים המחיר יותר יקר ואז אתה חושב לעבור חברה ובינתיים אתה עסוק ושוכח מזה ועובר עוד חודשיים שלושה בזמן שאתה משלם מחיר לא הגיוני”, אמר אבי חדאד, ממקימי האתר.
בכל הנוגע לפרטים האישיים של המשתמש, אמר חדד כי הם אינם מועברים לאף גורם חיצוני בשימוש בשירות, אלא אם הוא בחר להתחבר דרך סימפוניה לאחת מחבילות הסלולר לצורך התקשרות עם חברת ההתקשרות.
חייב לציין לטובה את 012, ששולחת SMS שבועיים לפני סוף התוכנית. ככה מודדים שירות.
לא עדיף לרשום םשוט ביומן???
נשמע מעניין. רק שיוסיפו עוד אפשרויות כמו כמה חבילות.