בהמשך לרבעון האחרון של שנת 2016, בו נרשמה עליה מפתיעה בשוק המחשוב הלביש, גם הרבעון הראשון של 2017 ממשיך במגמת התחזקות: חברת המחקר Strategy Analytics פרסמה דו”ח ששוב מצביע על עליה של 48 אחוז במכירות ביחס לרבעון הראשון של השנה שעברה.
לפי הדו”ח, 6.2 מיליון מוצרי המחשוב הלביש נמכרו ברבעון האחרון, מהם 57 אחוז שייכים למכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה WatchOS, כלומר השעון החכם של חברת אפל, ה-Apple Watch. אבל מה שמפתיע הוא שהמקום השני ברשימה שייך לשעונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה Tizen, כלומר שעוני ה-Gear של חברת סמסונג, אשר הגיעו ל-19 אחוזים מכלל המכירות – ועקפו את שעוני Android Wear לראשונה מאז שנת 2015.
הדו”ח נחשב כהפתעה גמורה עבור מומחים בתעשייה, שלא חזו כי השעונים החכמים של סמסונג יהיו עד כדי כך פופולריים ואף ינגסו בנתח השוק של שעוני האנדרואיד. שעונים המבוססים על Android Wear הגיעו רק לכדי 18 אחוז מהמכירות, למרות שמדובר על מגוון רחב של שעונים כמו שעוני ה-LG, Tag Heuer ועוד. הבעיות שבהן נתקלה מערכת Android Wear 2 כמובן לא תרמו לעסק, אבל מומחים מעריכים כי התחרות צפויה להתחמם שוב לקראת סוף השנה, אז ישוחררו מגוון שעוני אנדרואיד שיגיעו עם Android Wear 2 מותקנת מראש.
מה חשבנו על שעוני סמסונג? הסקירה המלאה ל-Gear S3.
מעולה, והגיוני
עכשיו צריך שיהיו יותר אפליקציות לשעוני גיר
יש לי את השעון כבר שבועיים,נהנה מכל רגע,תענוג!
יופי, אוליי סוף סוף מפתחים יעדיפו לפתח אפליקציות לטייזן לשעונים ומבחר האפליקציות יעלה.
ומכאן גם הדרך קצרה להתאים אותם לטייזן לסמארטפונים.
חס וחלילה טייזן לטלפונים.
תחשבו על העתיד בסוף טייזן תעקוף את אנדרואיד גם בסמארטפונים, וסמסונג תעקוף את גוגל כי ההתאמה בין התוכנה לחומרה תהיה מעולה,
כבר עכשיו טייזן גרסה 3.0 תומכת בוולקן ובמסכי 4k.