ה-Galaxy Gear של סמסונג, אחד מהשעונים החכמים היותר מוכרים בעולם הטכנולוגי ואולי גם היקר ביותר הצליח היום לבלבל לא מעט כלי תקשורת בעולם. דיווחים שונים אמרו היום כי השעון הצליח למכור איפשהו כמות של בין 50,000 ל-800,000 יחידות, הפרש גדול מידי כדי לטעות לא?
בכיר בסמסונג אמר היום לסוכנות הידיעות רויטרס כי היא מכרה כ-800,000 יחידות בתוך חודשיים בלבד מאז שהושק. הבכיר אומר כי השעון מכר מעבר למצופה זאת למרות הביקורות השליליות שהוא קיבל מהבלוגים הטכנולוגיים בעולם. ואולם, מוקדם יותר השבוע דיווח האתר Business Korea כי סמסונג מכרה 50,000 יחידות בלבד, ואף היא שוקלת להקטין את כמות הייצור. אז מי צודק?
כידוע, סמסונג נוהגת לספור “מכירות” בהתאם לכמות המכשירים שהוצאו למפיצים השונים בעולם, ואילו המספר שדיווח האתר הקוריאני מקורו הוא בכמות המכירות בפועל. אבל עדיין, זהו הפרש לא קטן. אז ההסבר הוא ככל הנראה הוא שסמסונג ייצרה כמות גדולה מאוד של שעונים שאותם הפיצה בערוצים השונים, וכי כעת נותר לרוכשים הפוטנצאלים לרכוש אותו. האם היא גם תצליח במשימה?
לאחרונה פורסם כי סמסונג תספק עדכון לשעון שיאפשר הצגה של אפליקציות על מסך מלא, זאת למרות שחובבי הטכנולוגיה לא המתינו וכבר הצליחו לפרוץ את השעון ולהריץ עליו אפליקציות מלאות. השעון הושק גם בישראל בחודש שעבר יחד עם מכשיר ה-Galaxy Note 3. צפו בוידאו מההשקה.
האם אפשר להשתמש בשעון כצכשיר יחיד או שהוא חייב להיות צמוד לאחר
ז.א אם אני רוצה להוציא ולקבל שיחות ממנו, לסמס ממנו ואולי גם לגלוש זה שייך או שהוא עובד רק בצמוד למכשיר אבא
אם היא מכרה כמעט מליון בחודשיים מהשעון, והשעון עובד רק עם NOTE 3…
אז כמה מכשירי NOTE 3 היא מכרה? :)
ככה זה שתימחרו אותו במחיר לא הגיוני של 2000 ש”ח
הם עושים טעות במחיר היקר שלהם.
המוצר יכול להיות מוצר מהפכני ביותר אך בעקבות המחיר הגבוה והיכולת להתחבר רק ל NOTE 3 אנשים לא יקנו אותו.
חבל מאוד לראות את סמסונג הופכת לאט לאט לחברה אטומה ומרובעת כמו אפל.
אני מקווה שהם יבינו וישנו את המחיר והתמיכה למכשירים אחרים.
סמסונג היו שמחים ל״אטימות״ וה״מרובעות״ של אפל – זו שאפשרה לה להוציא כל כך הרבה מכשירים מהפכניים…
נו בטח קשה להם כשהמסך פתאום כזה קטן…הם לא רגילים :)