לוגו סמסונג

סמסונג אלקטרוניקס ישראל מודיעה על פתיחת ההרשמה למסלול החברתי "The Good Run", במסגרת 'מרתון סמסונג תל אביב 2016' שיתקיים ב- 26 בפברואר.

"המסלול החברתי" של סמסונג הינו חלק ממגמה עולמית הנהוגה במרתונים הגדולים בעולם, לשילוב תרומה לקהילה לצד האתגר הספורטיבי. ההצטרפות מאפשרת ליחידים או קבוצות לרוץ למען מטרה חברתית לבחירתם ולגייס משפחה, חברים ומכרים לתרומה.

איך זה עובד?

  • נכנסים לאתר מרתון סמסונג תל אביב 2016, נרשמים לאחד ממסלולי הריצה ומצטרפים למסלול החברתי בו ניתן לבחור במטרה/עמותה אליה תועבר התרומה (מתוך רשימת עמותות משתתפות)
  • מגדירים יעד לתרומה, משתפים במדיה החברתית וקוראים לחברים, משפחה ומכרים לתרום עבור העמותה שנבחרה
  • עוקבים אחר התקדמות התרומות וממשיכים להתרים עד להגעה ליעד

על מנת לעודד את פעילות הריצה הטובה של סמסונג, יוכרזו 3 'שיאני התרומות' שאף יזכו בפרסים מתנת סמסונג אלקטרוניקס.

בסוף השבוע שעבר ערכה סמסונג, בשיתוף חברת כפיים המפיקה את המרתון ויוזמת המסלול החברתי, אירוע ייחודי להשקת הפעילות והצגת הפלטפורמה הייחודית בפני 40 עמותות המשתתפות בפרויקט, בהן – וראייטי, משאלת לב, לתת, תנו לחיות לחיות, כפרי הילדים SOS ועוד.

אנה ליפניק לוי, מנהלת תחום האחריות התאגידית בסמסונג ישראל, ציינה בארוע כי: "אנו רואים בקידום נושאים של אחריות קהילתית חשיבות עצומה שחייבת להוות חלק בלתי נפרד מארוע ספורט כה חשוב ומשמעותי כמו מרתון סמסונג תל-אביב. המסלול החברתי מאפשר לעשרות עמותות מתחומים שונים לקדם את הסוגיות החשובות להן ולכולנו כחברה".

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.