חטיבת המסכים של סמסונג (Samsung) חשפה היום מסך שקוף הראשון בתעשייה מסוג OLED בגודל של 55 אינץ’. החברה שהציגה מסכים שקופים בעבר אמרה כי מדובר בפיתוח חדשני המיועד לספק חווית שימוש שונה לגמרי.
המסך החדש מבוסס על טכנולוגיית ה-OLED ומאפשר שימוש במגוון תחומים ובראשם לצרכי שיווק ופרסום. כך לדוגמה המסך יוכל להיות בשימוש בחלון ראווה או להטמיעו בתוך מראות כך שהוא משתלב היטב כחלק מהעיצוב בחנויות או במקומות בילוי.
סמסונג גם שיתפה פעולה עם אינטל והטמיעה את מצלמת ה-Real Sense 3D, המספקת פלטפורמה תלת מימד המסוגלת לזהות אנשים, תנועות ואת המרחב הכללי שבו היא ממוקמת, בדומה למצלמת ה-Kinect של מיקרוסופט בקונסולת ה-Xbox 360. כך מפתחים יוכלו להפוך את המסך לאינטרקטיבי ולספק לצרכנים יכולת להגיב ולהיות באינטרקציה עם מה שמוצג לפניהם.
בצד הטכנולוגיה, סמסונג טוענת כי מדובר בשיפור גדול בהשוואה למתחרים בשוק המסכים השקופים. לדבריה, השימוש בפאנל OLED גורם לצבעים עזים יותר, מגביר את נראות וזווית הצפייה בהשוואה למסכי ה-LCD. עוד היא אומרת כי רמת השקיפות במסכים אלה היא 40 אחוז בהשוואה ל-10 אחוז במסכי LCD, או 30 אחוז במסך ש-LG הציגה בשנה שעברה.
וואו!
soon samsung galaxy miror edge s10
זה לא נראה נוח לצפייה שהכל שקוף ורואים גם
מה שנמצא מאחורה
אני באותה דעה, אפעם לא הבנתי מה טוב במסך שקוף..
זה לא מיועד לבית, אלא למקומות כמו חנויות שרוצות לקדם מוצרים ולמשוך את תשומת הלב של הלקוחות
כשחושבים על מסך לא התחבר לי הרעיון של חלון ראווה, משום מה עלה לי לראש חלון ראווה שהוא בכלל מסך שקוף עם סתם קיר חלק מאחוריו. רק עכשיו נפל לי האסימון של תצוגת סחורה + מסך שזה רעיון שיווקי חכם במיוחד