הטוויטר הוא כבר מזמן לא רשת חברתית בלבד. גם לא הפייסבוק, הם משמשים בהרבה מאוד מקרים פלטפורמות פרסום לסלבריטאים ולחברות גדולות וקטנות מכל התחומים. רק בתחילת החודש מנחת האוסקר, אלן דג'נרס קיבלה מסמסונג את הנוט 3 והחליטה לנסות לצלם את עצמה באירוע עם מספר מפורסמים שזכה להיות הסלפי המשותף בהיסטוריה עם למעלה מ-3 מיליון (נכון לכתיבת שורות אלה) וגרם למגוון מימים אינטרנטיים משעשעים שאלן בעצמה פרסמה, כמו זה:

 

כתב: אור קורץ

שתף:
-פרסומת-
  • דניאל

    +1

  • אני.

    אני רוצה שLG וHTC יהפכו למלכות השוק. באמת שמגיע להן.

    • עומר

      1+

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השנה שום דבר לא הולך לסמסונג, למרות שאני לא אוהב אותם קשה לי שלא לרחם עליהם קצת.
    מצד שני, אולי זה סוף סוף יביא לתחרות אמיתי בשוק המובייל.