סמסונג אלקטרוניקס ישראל מכריזה היום על מהלך נרחב לשיפור השירות ללקוחותיה. סמסונג פותחת היום בראשונה מוקד שירות לקוחות טלפוני לתחום הסלולר שינוהל באופן מלא על-ידה. בהמשך עשר חנויות סמסונג נוספות ישודרגו למעבדות לתיקונים מהירים.

המשמעות ללקוח: המהלך יבטיח את שיפור השירות ללקוחות הסלולר עם זמני מענה קצרים ביותר של מוקדנים שהוכשרו במיוחד לטיפול במכשירי סמסונג, זמינות וכיסוי ארצי רחב . בנוסף, בחנויות סמסונג יוכלו לקוחות לתקן את רוב התקלות במכשיר, במקום להשאיר את המכשיר במעבדה במשך ימים.

מתן מילר, מנהל מערך המוקדים, סמסונג אלקטרוניקס ישראל, אמר: "אנו גאים להוביל מהלך שטרם נראה כמותו בשוק הישראלי. אנו לוקחים בעלות מלאה על השירות והתחזוקה ומעניקים ערך מוסף משמעותי ללקוח שבחר במוצרי הסלולר שלנו. הצרכן הישראלי נבון, מחושב, ומודע לחשיבות השירות שלאחר רכישה, זהו מהלך אסטרטגי שאנו מובילים לטובת שיפור שביעות הרצון של לקוחותינו וגאים בו."

מספר הטלפון של שירות לקוחות סמסונג מובייל: *6963

ימים ושעות פתיחה:

ראשון-חמישי 8:00-17:00

שישי 8:00-13:00

* הודעה לעיתונות

שתף:
-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.