שוק השעונים החכמים לא המתין לאפל (Apple) שהכריזה השבוע על ה-Apple Watch, ואפשר לראות זאת מתונים חדשים שפרסם מכון Statics על מכירות בתחום בשנת 2014.

לפי הנתונים, סדרת ה-Gear של סמסונג היא הפופולרית ביותר ובמקום הראשון במכירת שעונים חכמים, כאשר לפי הערכות כ-1.2 מיליון שעונים נמכרו ב-2014, מה שבזכותו היא תופסת נתח שוק של כמעט 20 אחוזים. אחריה ובאופן מכובד, ממוקמת חברת Pebble שהשיקה בשנה שעברה את שעון מימון ההמונים המצליח ביותר ב-Kickstarter במחיר של 100 דולר והצליחה למכור כ-700 אלף יחידות. מעט אחריה ממוקמת FitBit עם רצועות הספורט שמכרה כ-600 אלף יחידות.

חברה נוספת שהצליחה יחסית באופן שקט היא סוני, שהחלה בשוק זה עוד ב-2012 עם ה-SmartWatch הראשון ומכרה 550 אלף יחידות. לאחריה ממוקמת לנובו, שכפי הנראה, מוטורולה כלולה שם במספרים עם ה-Moto 360 שלה עם חצי מיליון יחידות ו-LG שגם היא נמצאת בשוק זה זמן ובשנה שעברה השיקה את השעון העגול לצד ה-G Watch עם 420 אלף יחידות.

סמסונג כיום בעלת המבחר הגדול ביותר בשוק השעונים החכמים ושחררה לשוק מספר מוצרים שונים כמו ה-Gear הקלאסי ורצועת הכושר Gear fit. היא הייתה גם הראשונה להשיק שעון חכם עצמאי עם כניסת SIM ומסך קעור (Gear S) ובנוסף גם שעון נוסף מבוסס Android Wear.

כיצד השוק ייראה בשנת 2015 עם השקת ה-Apple Watch? את זה רק אפשר לשער.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.