מכירות הטלפונים החכמים בישראל ממשיכות לעלות במונחים של שנה לשנה. לפי סקר של IDC ישראל נמכרו ברבעון השלישי של 2014 כ-732 אלף טלפונים חכמים וזאת לעומת כ-621 אלף יחידות ברבעון המקביל אשתקד, או עלייה של כ-18%.

סמסונג (Samsung), על שלל מכשיריה, ממשיכה להוביל את השוק המקומי עם נתח שוק של 33% ועלייה קלה לעומת 32.84% ברבעון השלישי של 2013, ואפל צמודה אחריה – ועדיין בלי המכירות של צמד מכשיריה חדשים – עם נתח שוק של 30.8% ועלייה יפה לעומת ה-24.52% ברבעון המקביל.

LG צריכה להיות מרוצה במיוחד לאחר שהפכה לשחקנית חזקה בשוק הישראלי, והרבה ומעבר לכוחה בשוק העולמי. לעומת 7.44% ברבעון השלישי של 2013, היא הגיעה ברבעון השלישי של השנה ל-14.7%, כמעט כפול, ואת כך אפשר לייחס לאגרסיביות השיווקית היחסית של מכשירי ה-G2 וה-G3.

עוד ברשימה סוני (Sony), שמבחינה שיווקית היא הפוכה לגמרי ליבואנית של LG בארץ, שתפסה 7.2% מהשוק, ירידה קלה לעומת 7.68% אשתקד. HTC עלתה קצת מ-3.61% ל-4.6% ברבעון השלישי הנוכחי.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.
  • U!

    העיקר סמסונג קיבלו שכל ויורדו לפחות ב-30% את כמות המכשירים בשנה

    http://www.cnet.com/news/samsung-to-cut-smartphone-models-by-nearly-a-third-in-2015/

  • פיפוש

    אל תשכחו – קודם כל הנתונים לא כוללים את המכירות של האייפון 6 ו-6+, שאני בטוח שבזכותם אפל תעבור להיות במקום הראשון.
    דבר שני – למוכרים במשווקים למיניהם (גם כאלה שמוכרים את האייפון רשמית כמו מחסני חשמל לדוגמה) ולחברות הסלולר לא שווה למכור אייפונים. למוכרים אין עמלה על אייפונים/העמלה שלהם נמוכה מאוד לעומת מכשירי אנדרואיד, וחברות הסלולר לא מקבלות מאפל הנחה משמעותית על האייפונים כמו שהם מקבלים משאר היצרניות, ככה שהרווחיות שלהם קטנה יותר על המוצר הזה. בנוסף, אסור להם לפתוח את האריזות ולטנף את המכשיר עם כל שירותי התוכן שלהם וכל הדרעק שהם מוסיפים למכשירים אחרים.

  • יעקב

    דוגרי אם האייפונים היו במחירים של הגלקסי וLG אז הם היו במקום הראשון כולם עם גלקסי כי הוא המותג הכי מוכר באנדרואיד וLG באמת משחקים אותה עם המכשירים והשיווק וסוני הם חייבים לשווק הם לא משווקים בכלל וכל עוד המכשיר משווק ככה יותר חושבים שהוא טוב כמו גלקסי אייפון וLG סמסונג וLG מפרסמת שרואים שהם מפרסמים ואפל עושה פירסומות סמויים זה אומר שהם מפרסמים אבל בלי שאנשים יודעים נגיד עכשיו יש סידרה הבורר או נויורק אז אתם תיראו שיש להם אייפונים אז חושבים שהוא באמת טוב וגם אתם תמיד תיראו מחשבים של אפל בטלוויזיה ואנשים חושבים שהם יותר טובים אבל דוגרי אפל משלמת שיעשו את זה.
    זאת הדעה שלי!

  • מאור

    ברור שבישראל סמסונג יותר חזקה למי יש פה כסף לקנות אייפון אבל בתכלס אייפון לא רואה בכלל את מכשיריה של סמסונג

  • kw@

    בטח שסמסונג תוביל כשכל מוכר וחברת תקשורת "דוחפים" לך גלקסי בכל הזדמנות.
    הצרכן הישראלי הממוצע (זה שלא קורא באתרים כמו זה) יודע רק שיש גלקסי ואייפון וחוץ מזה – כלום!

    • חיי

      נכון!
      ישראלים מכירים רק אייפון וסמסונג
      רובם לא מכירים את שאר האפשרויות כמו: LG, HTC, MOTOROLA ועוד….