מכירות הטלפונים החכמים בישראל ממשיכות לעלות במונחים של שנה לשנה. לפי סקר של IDC ישראל נמכרו ברבעון השלישי של 2014 כ-732 אלף טלפונים חכמים וזאת לעומת כ-621 אלף יחידות ברבעון המקביל אשתקד, או עלייה של כ-18%.

סמסונג (Samsung), על שלל מכשיריה, ממשיכה להוביל את השוק המקומי עם נתח שוק של 33% ועלייה קלה לעומת 32.84% ברבעון השלישי של 2013, ואפל צמודה אחריה – ועדיין בלי המכירות של צמד מכשיריה חדשים – עם נתח שוק של 30.8% ועלייה יפה לעומת ה-24.52% ברבעון המקביל.

LG צריכה להיות מרוצה במיוחד לאחר שהפכה לשחקנית חזקה בשוק הישראלי, והרבה ומעבר לכוחה בשוק העולמי. לעומת 7.44% ברבעון השלישי של 2013, היא הגיעה ברבעון השלישי של השנה ל-14.7%, כמעט כפול, ואת כך אפשר לייחס לאגרסיביות השיווקית היחסית של מכשירי ה-G2 וה-G3.

עוד ברשימה סוני (Sony), שמבחינה שיווקית היא הפוכה לגמרי ליבואנית של LG בארץ, שתפסה 7.2% מהשוק, ירידה קלה לעומת 7.68% אשתקד. HTC עלתה קצת מ-3.61% ל-4.6% ברבעון השלישי הנוכחי.

שתף:
-פרסומת-
עורך האתר, כתב וותיק בתחום המחשבים והטכנולוגיה. נמצא כאן בסביבה עוד לפני שהאינטרנט הפך למה שהוא היום. היה עורך של מגזינים רבים (כן, מאלה שהודפסו על נייר), כולל PC Plus, חי את העולם הטכנולוגי ומתעורר בדיוק בזמן כשהשליח עומד בדלת עם מוצר חדש לסקירה.