מכירות הטלפונים החכמים בישראל ממשיכות לעלות במונחים של שנה לשנה. לפי סקר של IDC ישראל נמכרו ברבעון השלישי של 2014 כ-732 אלף טלפונים חכמים וזאת לעומת כ-621 אלף יחידות ברבעון המקביל אשתקד, או עלייה של כ-18%.

סמסונג (Samsung), על שלל מכשיריה, ממשיכה להוביל את השוק המקומי עם נתח שוק של 33% ועלייה קלה לעומת 32.84% ברבעון השלישי של 2013, ואפל צמודה אחריה – ועדיין בלי המכירות של צמד מכשיריה חדשים – עם נתח שוק של 30.8% ועלייה יפה לעומת ה-24.52% ברבעון המקביל.

LG צריכה להיות מרוצה במיוחד לאחר שהפכה לשחקנית חזקה בשוק הישראלי, והרבה ומעבר לכוחה בשוק העולמי. לעומת 7.44% ברבעון השלישי של 2013, היא הגיעה ברבעון השלישי של השנה ל-14.7%, כמעט כפול, ואת כך אפשר לייחס לאגרסיביות השיווקית היחסית של מכשירי ה-G2 וה-G3.

עוד ברשימה סוני (Sony), שמבחינה שיווקית היא הפוכה לגמרי ליבואנית של LG בארץ, שתפסה 7.2% מהשוק, ירידה קלה לעומת 7.68% אשתקד. HTC עלתה קצת מ-3.61% ל-4.6% ברבעון השלישי הנוכחי.