סמסונג לא מבזבזת זמן: בסדרת פרסומות חדשה היא לועגת לאפל על מכשירי ה-iPhone החדשים. תחת הכותרת “לא צריך להיות גאון” (It Doesn’t Take A Genius) היא מציגה שלל סיטואציות שונות בין מה שנראה עובדי אפל המגלים את היכולות החדשות של מכשירי האייפון והשעון החדש.

בעוד סמסונג לא מציינת ישירות את אפל, ניתן להבין מהרמזים העבים למה מתכוון המשורר. באחת הפרסומות היא אף לועגת לבעיות הסטרימינג שהיו בעת השידור החי של האירוע. בפרסומת אחרת היא מציגה את זוג העובדים המתלהבים מהמסך הגדול ובאחרת על עבודה במספר חלונות במקביל.

צפו בפרסומות כאן בהמשך.

http://www.youtube.com/watch?v=vA8xPyBAs_o&list=PLMKk4lSYoM-yi1RcmxhgbkFxIAa577K4A

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.