סמסונג לא מבזבזת זמן: בסדרת פרסומות חדשה היא לועגת לאפל על מכשירי ה-iPhone החדשים. תחת הכותרת “לא צריך להיות גאון” (It Doesn’t Take A Genius) היא מציגה שלל סיטואציות שונות בין מה שנראה עובדי אפל המגלים את היכולות החדשות של מכשירי האייפון והשעון החדש.

בעוד סמסונג לא מציינת ישירות את אפל, ניתן להבין מהרמזים העבים למה מתכוון המשורר. באחת הפרסומות היא אף לועגת לבעיות הסטרימינג שהיו בעת השידור החי של האירוע. בפרסומת אחרת היא מציגה את זוג העובדים המתלהבים מהמסך הגדול ובאחרת על עבודה במספר חלונות במקביל.

צפו בפרסומות כאן בהמשך.

http://www.youtube.com/watch?v=vA8xPyBAs_o&list=PLMKk4lSYoM-yi1RcmxhgbkFxIAa577K4A