אין ספק כי בתחום מכשירי האנדרואיד, השנה הזו שייכת לסמסונג (Samsung). צמד מכשירי Galaxy S7 הצליח מעבר למצופה ועוד יותר בהשוואה לדגם של שנה שעברה, אך ההפתעה הגדולה היא כי הדגמים בעלי המסך הקמור לצדדים נמכרים יותר מאשר הדגם הרגיל. אז מה הפלא שסמסונג רוצה יותר Edge במכשיריה?

בכיר החברה דונג'-ג'ין קו (Dong-jin Koh), רמז כי בזכות הצלחה זו, החברה מתכננת להמשיך עם קו המסכים הגולשים וייתכן כי אלו המוצרים שיובילו את ליין מכשירי ה-Galaxy S הבאים: "סמסונג שוקלת להפוך את מסך ה-Edge כסמל מותג ליין מוצרי Galaxy S, כדי שהצרכנים יוכלו להבחין בהבדלים כמו גם בחוויית השימוש ובפונקציות הנוספות המביא המסך הקמור." הוא אמר בראיון ל-Korea Herald.

מכירות דגמי ה-Edge של S6 ו-S7 הם הסיבה לדברים שאמר וכי כבר כעת Galaxy S7 Edge מכר לפי הערכות האנליסטים, כ-13.3 מיליון יחידות לעומת 13 מיליון לדגם ללא המסך הקמור, זאת בזמן שמחירו אף גבוה יותר. אבל מלבד זאת את השינוי אפשר לראות כבר בשטח – Galaxy Note 7 כבר מציע כעת מסך קמור לצדדים (אם כי הוא קמור מעט פחות מאשר דגמי ה-Edge) גם ללא תוספת המילה Edge לשמו.

Galaxy Note 7 יהיה מבחן השטח הבא שיצדיק לשנות את הקו השיווקי של סמסונג, החל מ-Galaxy S8.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.