לפי דיווחי Wall Street Jornal, מכשיר הגלקסי S5 של סמסונג לא הצליח לעמוד בציפיות. מכשיר הדגל האחרון של היצרנית הדרום קוראנית, הצליח אמנם למכור כמות מכובדת של מכשירים, כ-12 מיליון יחידות סה”כ, אולם מדובר בהפרש של 4 מיליון יחידות פחות מאשר קודמו.

מדובר בירידה של 40 אחוזים צניחה בהזמנות, במיוחד בהתחשב בכך שסמסונג החליטה לייצר 20 אחוזים יותר יחידות מאשר הגלקסי S4 וכך שהציפיה כי המכשיר יימכר יותר מקודמו גרמה למכשיר להערם במחסנים ולחברה להפסיד כסף רב על פרסום.

דווקא השוק בארה”ב, שם היא נלחמת מול אפל, LG ואחרות סמסונג הצליחה למכור כמויות נאות, אולם בשווקי המזרח ובסין בפרט נרשמה ירידה של כ-50 אחוז במכירות. כפי הנראה, התחרות הגוברת מצד היצרניות המקומיות כמו Xiaomi, Meizu ואחרות גורמים להפסדים לא רק לסמסונג, אלא גם למותגים אחרים.

מכשיר ה-Galaxy S5 עדיין נחשב למוצר דגל ולא בכדי. אולם, ואת זה אנחנו שומעים מהגולשים, חידושים מעטים בדור האחרון ומגוון הולך וגדל עושים את שלהם, ורבים מעדיפים לבחון אפשרויות אחרות כמו ה-LG G3, HTC One, Xperia Z3 וכמובן ה-Nexus 5 ו-OnePlus One. בחברה כבר החלו בהליכי התייעלות, ולפי הדיווח היא תקטין את כמות המכשירים שיוצאים מידי שנה בכ-30 אחוזים.

שתף:
-פרסומת-