מכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S5, הושק בראשית החודש במדינות רבות בעולם ואוהדי סמסונג מגלים שביעות רצון רבה מביצועי המכשיר. אמנם פניות של לקוחות בפורומים שונים באינטרנט, מגלות כי מספר מצומצם מבעלי המכשיר החדש סובלים מבאג קריטי המונע מהם להשתמש במצלמת המכשיר.  סמסונג מאשרת כי היא מודעת לדיווחים ומזמינה את הלקוחות ליצור קשר עם החברה.

אותם הלקוחות שניסו להפעיל את המצלמה נתקלו, לאחר שימוש של ימים ספורים במכשיר, בהודעת שגיאה המבשרת להם שהמצלמה לא מצליחה לפעול: "Warning: Camera Failed", לשון הודעת השגיאה. משתמשים מספרים כי לא הצליחו לפתור את הבעיה לאחר עצירה בכוח של פעולת היישום, ניקוי המטמון, שחזור המכשיר להגדרות היצרן, או אפילו איפוס המכשיר מאופציית ה-Recovery שבקרבי מערכת ההפעלה.

"זה קרה בגלקסי S5 שלי בשבוע שעבר, אחרי שהשתמשתי בו רק חמישה ימים", סיפר אחד הלקוחות המאוכזבים בפורום המפתחים XDA. הלקוח סיפר כי הוא חזר עם המכשיר לחנות ממנה קנה אותו ונציג סמסונג שם ניסה לטפל בבעיה ללא הצלחה. לאחר מספר נסיונות כושלים, קבע נציג סמסונג כי מדובר בתקלת חומרה והחליף את המכשיר למכשיר חדש.

מרבית הלקוחות שנתקלו בבעיה הם מנויים של ספק התקשורת הגדול בארה"ב – Verizon Wireless. הספק אף העלה ציוץ לרשת הטוויטר הקורא ללקוחות שנתקלו בבעיה לפנות לחברה.

גם חברת סמסונג מודעת לבעיה ומבקשת מהלקוחות שנתקלו בה לפנות לחברת סמסונג או למפעיל הסלולרי אצלו הם מנויים. נכון לעכשיו לא התקבלו דיווחים על תקלה דומה ממשתמשים בישראל.

שתף:
-פרסומת-
בוגר תואר ראשון בתקשורת דיגיטלית, ועוסק בתחום הפרסום. אלעד חובב טכנולוגיה מהיום שהוא זוכר את עצמו, ואין יום שעובר מבלי שהתעדכן בחידושים שבעולמות הסלולר, הגאדג'טים, הרשתות החברתיות ועולם האפליקציות. למרות שאלעד מוקיר כבוד רב לחברת אפל ולמוצריה, מרבית המכשירים החכמים, שהיו ושעדיין ברשותו, מריצים דווקא אנדרואיד.