מכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy S5, הושק בראשית החודש במדינות רבות בעולם ואוהדי סמסונג מגלים שביעות רצון רבה מביצועי המכשיר. אמנם פניות של לקוחות בפורומים שונים באינטרנט, מגלות כי מספר מצומצם מבעלי המכשיר החדש סובלים מבאג קריטי המונע מהם להשתמש במצלמת המכשיר.  סמסונג מאשרת כי היא מודעת לדיווחים ומזמינה את הלקוחות ליצור קשר עם החברה.

אותם הלקוחות שניסו להפעיל את המצלמה נתקלו, לאחר שימוש של ימים ספורים במכשיר, בהודעת שגיאה המבשרת להם שהמצלמה לא מצליחה לפעול: "Warning: Camera Failed", לשון הודעת השגיאה. משתמשים מספרים כי לא הצליחו לפתור את הבעיה לאחר עצירה בכוח של פעולת היישום, ניקוי המטמון, שחזור המכשיר להגדרות היצרן, או אפילו איפוס המכשיר מאופציית ה-Recovery שבקרבי מערכת ההפעלה.

"זה קרה בגלקסי S5 שלי בשבוע שעבר, אחרי שהשתמשתי בו רק חמישה ימים", סיפר אחד הלקוחות המאוכזבים בפורום המפתחים XDA. הלקוח סיפר כי הוא חזר עם המכשיר לחנות ממנה קנה אותו ונציג סמסונג שם ניסה לטפל בבעיה ללא הצלחה. לאחר מספר נסיונות כושלים, קבע נציג סמסונג כי מדובר בתקלת חומרה והחליף את המכשיר למכשיר חדש.

מרבית הלקוחות שנתקלו בבעיה הם מנויים של ספק התקשורת הגדול בארה"ב – Verizon Wireless. הספק אף העלה ציוץ לרשת הטוויטר הקורא ללקוחות שנתקלו בבעיה לפנות לחברה.

גם חברת סמסונג מודעת לבעיה ומבקשת מהלקוחות שנתקלו בה לפנות לחברת סמסונג או למפעיל הסלולרי אצלו הם מנויים. נכון לעכשיו לא התקבלו דיווחים על תקלה דומה ממשתמשים בישראל.

שתף:
-פרסומת-
בוגר תואר ראשון בתקשורת דיגיטלית, ועוסק בתחום הפרסום. אלעד חובב טכנולוגיה מהיום שהוא זוכר את עצמו, ואין יום שעובר מבלי שהתעדכן בחידושים שבעולמות הסלולר, הגאדג'טים, הרשתות החברתיות ועולם האפליקציות. למרות שאלעד מוקיר כבוד רב לחברת אפל ולמוצריה, מרבית המכשירים החכמים, שהיו ושעדיין ברשותו, מריצים דווקא אנדרואיד.
  • יובל

    לדעתי זה כנראה בעיה שקרתה מחנות מסוימת כי חלק ממשפחתי קנו ביחד גלקסי 5 בשבילם ולאף אחד מהם לא קרתה שום תקלה לדעתי טלפון זה מצוין שכדאי לקנות אותו רק לפני שקונים כל טלפון עדיף לבדוק דעת לקוחות / קונים אם יש לפני שקונים

  • סיון

    רכשתי גלקסי 5s לפני מספר ימים ולפתע נתקלתי בכשל במצלמה , אין באפשרותי להשתמש בה מאחר ומסך שחור נגלה לעיניי ולא מאפשר לי לראות מאומה מבעד לעדשה. אתקשר לחברה בתקווה שיסכימו לתקן ובמידת הצורך להחליפו.

  • גיל

    קרה לי אחרי שלושה שבועות. סאני תקשורת סרבו להחליף את המכשיר ושלחו אותו לתיקון.
    חזר מתיקון לאחר שהחליפו מצלמה והתקלה חזרה על עצמה שוב כעבור שלושה ימים.
    בושה וחרפה. מכשיר בן חודש שכבר פעמיים נכנס לתיקון.

  • אייל

    הכתבה לא מדוייקת. הכשל במצלמה קרה למספר מועט של מכשירים מהדגם האמריקאי של חברת Verizon. אין מה להתחיל להלחיץ אנשים סתם. זה לא נוגע לארץ.

    • שלומי

      וזה בדיוק מה שכתוב….

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        רק בסוף

        • אייל

          נכון, ולעורר המון רעש על לא כלום ממש מיותר. כותרת הכתבה אמורה להיות:
          "חלק ממשתמשי הגלקסי S5 בגרסת Verizon האמריקאית נתקלו בקשיים בהפעלת המצלמה, סמסונג פועלת לתיקון.

        • אייל

          נכון, ולעורר המון רעש על לא כלום ממש מיותר. כותרת הכתבה אמורה להיות:
          "חלק ממשתמשי הגלקסי S5 בגרסת Verizon האמריקאית נתקלו בקשיים בהפעלת המצלמה, סמסונג פועלת לתיקון".

          • אז לא הייתם פותחים כתבה וTGSPOT לא היו מרוויחים על בנרים כמה גרושים 🙂

  • יעקב

    לפי דעתי יש לזה קשר לחיישן דופק לב שמתחת למצלמה

    • ירון

      משהו ניתקל בתקלה שאי אפשר להטעין את ה5s במטען לרכב