סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בישראל, השיקה לאחרונה את מכשיר הדגל- Samsung Galaxy SII ובימים אלו יוצאת בפעילות קידום מכירות למכשיר: בקניונים נבחרים ברחבי הארץ יוצבו עמדות להתנסות העוברים ושבים במכשיר. עלות הפעילות הנה מיליון שקלים.

בנוסף, הקהל מוזמן להשתתף במשחק אינטראקטיבי ולזכות בפרסים. המשחק, אשר פותח במיוחד עבור הפעילות מציע, לקהל לשחק מול מסך המשחק באמצעות המכשיר עצמו. במכשיר קיים חיישן תנועה (Gyro), המאפשר צפייה במצב רוחבי או אנכי של תמונות, אתרי אינטרנט וכו'. על ידי שימוש בחיישן התנועה, המכשיר מהווה שלט הפעלה והנעת פריטים במשחק על ידי הזזתו בלבד.

 מיה סגל מנהלת השיווק של סמסונג סלולר: "חשיבות מהלך זה טמונה בהזדמנות הטכנולוגית להציע לקהל הרחב להיחשף למכשיר החדש באופן פעיל, ובמגוון האפשרויות שהוא טומן בתוכו".

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.