סמסונג (Samsung) ממשיכה לעדכן על תוכנית ההחלפה מרצון של Galaxy Note 7 (גלקסי נוט 7) שהחל בשל תקלת הסוללה לפני פחות מחודש. עד כה, למעל למיליון לקוחות ברחבי העולם הוחלף המכשיר לדגם תקין ובטוח ובחברה אומרים כי הם לקראת החלפת רוב המכשירים החשודים כבעלי סוללה פגומה.
סמסונג אומרת כי כ-60% מהרוכשים בארה”ב כבר החליפו לדגם תקין או דגם אחר לבחירתם ומספר דומה נרשם גם באירופה. בסין כ-150,000 יחידות כבר הוחלפו, אולם שם העניינים לא עברו חלק: דיווחים שונים טענו כי לכאורה התקלה עדיין קיימת גם במכשירים שהוחלפו, זאת לאחר התפוצצות סוללה באחד המקרים.
בהצהרה סמסונג טענה בתוקף כי המכשירים החדשים בטוחים לשימוש והודיעה כי היא תחקור כל אחת מהתלונות. נודע כי לפחות באחד מהמקרים שבו התפוצץ מכשיר Galaxy Note 7, הדבר נבע כתוצאה ממקור חום חיצוני ולא מכשל בסוללה. סמסונג גם אמרה כי היא תחזור ותמכור את המכשיר בחנויות, תחילה בדרום קוריאה ב-1 לאקוטובר. לאירופה, ארה”ב וגם לישראל הוא לא יגיע לפני בחודש נובמבר.
לסמסונג יש עוד עבודה רבה כדי להכריז על סיום תוכנית ההחלפה וישנם על פי הערכות כ-2.5 מיליון מכשירים שנמכרו באופן רשמי, כך שהיא נמצאת רק באמצע הדרך.
נא לא להגזים. עדיין זה מכשיר מעולה ומחכה לו.
לא להתקרב אליו.
מותר להתקרב, אסור לגעת.
אסור להתקרב ולגעת, מותר…