שוק מזרימי המדיה השתנה בשנתיים האחרונות עם כניסת הדונגלים המוזלים ובמיוחד לאחר כניסת גוגל עם Chromecast שהציג מחיר חסר תקדים. כעת נתונים חדשים המגיעים מפירמת המחקר gigaom מראים כי גם Chromecast וגם Roku הצליחו למכור יותר מכשירים מאשר Apple TV בארה”ב.

על פי הנתונים, גוגל מכרה 3.8 מיליון יחידות של מזרים ה-Chromecast בשנה האחרונה ביבשת, מספר כמעט זהה למכירות של חברת Roku ואילו אפל מכרה באותה התקופה כמות המסתכמת ב-2 מיליון יחידות.

כמובן אין זה מפתיע שכן למרות ההבדל ביכולות, ה-Apple TV עדיין יקר יותר בהשוואה למתחרים שהורידו את ממוצע המחירים לכמחצית. ואולם צריך לזכור כי עדיין לאפל יכולת הפצה בכל העולם ובשל כך המספר הכולל של מזרימי המדיה שהיא מכרה עומד על 20 מיליון יחידות לעומת 8 מיליון יחידות של Roku אשר נמכר במספר מדינות מצומצם כמו ה-Chromecast.

שתף:
-פרסומת-
אוהב גאדג'טים, אוהב טלפונים, אוהב טכנולוגיה, אבל הכי אוהב את החתול שלו שלא ממש אוהב אותו.