למרות שהושק בתקופה עמוסת כותרים, במיקרוסופט (Microsoft) מרוצים מהמכירות של The Rise of the Tomb Rider, כך עולה מראיון של אהרון גרינברג (Aaron Greenberg), ראש מחלקת שיווק בתחום המשחקים בחברה, לאתר DualShokers.

"המשחק הושק בחלון מאוד צפוף, אבל הוא הצליח יפה", אמר גרינברג, "הרבה אנשים קנו גם את Fallout 4 וגם את Tomb Rider". גרינברג מציין שלצד The Rise of the Tomb Raider יש עוד הרבה כותרים נהדרים, כדוגמת Star Wars: Battlefront, Halo 5, Call of Duty: Black Ops 3, Fallout 4, ושהוא משוכנע שאנשים ימשיכו לקנות את המשחקים הללו גם בתקופת החגים ואל תוך שנת 2016.

מעבר למכירות, מיקרוסופט מרוצה מאוד גם מהביקורות על המשחק. " המשחק הוא משחק באיכות גבוהה מאוד, מאוד כיף לשחק בו", הוא אומר. "אני חושב שזה אחד המשחקים היפים ביותר שראיתי ב-Xbox One".

The Rise of the Tomb Raider ממשיך את הרפתקאותיה של לארה קרופט. הוא זמין, נכון לעכשיו, באופן בלעדי ל-Xbox 360/Xbox One אך עתיד לצאת למחשב האישי ול-PlayStation 4 במהלך 2016.

https://www.youtube.com/watch?v=A-if1QhnhMY

שתף:
-פרסומת-
חובב טכנולוגיה וגיימינג מגיל קטן, כבר שנים מזגזג בין iOS ל-Android. מחכה שתאתגרו אותו ב-Call of Duty ואף פעם לא מפספס את ההזדמנות למירוץ ב-Forza.