שירות Pushbullet, שמציע קישוריות משופרת בין מכשירים ניידים למחשבים השיק אתמול מודל עסקי חדש, המתבסס על מנויים בתשלום. עד כה כל שירותי החברה הוצעו בחינם לכל דורש, אך כעת חלק מהשירותים נמצאים מאחורי חומת תשלום.
Pushbullet מאפשר, בין השאר, לקבל ולהגיב להתראות סלולריות דרך המחשב (במכשירי אנדרואיד בלבד), לשלוח הודעות sms דרך המחשב, לשלוח קבצים בין מכשירים שונים, לשתף כתובות אינטרנט מהסלולרי למחשב וליהפך, להעתיק טקסט ממכשיר סלולרי ולהדביק אותו במחשב ועוד. עלות למנוי פרו, שכולל את כל הפיצ’רים, עומד בשלב זה על 4.99 דולר, או 39.99 דולר בתשלום לשנה מראש.
החברה עדיין מאפשרת להמשיך להשתמש בחלק מיכולות השירות ללא תשלום. ההבדל בין מנוי פרו למנוי חינמי עומד בעיקר על נפח השימוש (למשל, הגבלת שליחה עד 100 הודעות בחודש במנוי חינמי, או שיתוף קבצים עד 25 מגה לעומת ג’יגה-בייט בפרו), אך חלק מהמאפיינים זמינים אך ורק למשלמים, כמו למשל האפשרות להגיב להתראות דרך המחשב או אפשרויות העתק והדבק בין מכשירים.
בחברה מסבירים שההחלטה להקים שירות בתשלום נוצרה כדי לא להשתמש בפרסומות ולסחור במידע לגבי המשתמשים שלהם. “היינו יכולים לשמור את Pushbullet בחינם, כמו שהרבה שירותים חינמיים אחרים כבר עשו לפנינו, על ידי הצגת פרסומות ומסחר במידע שלכם כדי להרוויח כסף. לא רצינו לעשות את זה. אנחנו לא רוצים לפגוע בחווית השימוש שלכם עם הודעות, או לבגוד באמון שאתם נותנים בנו על ידי שימוש במידע שלכם. מכיוון שהשירות שלנו חייב לתמוך בעצמו, רצינו לעשות את זה על ידי הפיכתכם ללקוחות”.