Pokemon Go

כחודש וחצי לאחר שהושק המשחק Pokemon Go (פוקימון גו), אולי הפופולרי ביותר בכל הזמנים, נרשמת ירידה תלולה בכמות השחקנים הפעילים במשחק ונתונים המראים כי ההיסטריה סביבו דועכת.

נתונים חדשים מראים כי בזמן הקצר ש-Pokemon Go איתנו, המשחק הצליח להגיע לשיא של למעלה מ-40 מיליון משתמשים פעילים ביום, מה שמציב אותו בשורה אחת עם אפליקציות פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ואחרות. לעומת זאת, היום מספר השחקנים הפעילים ירד ב-25% ל-30 מיליון פעילים בחודש, מספר נאה לכל הדעות אך זו ירידה שכבר מתרחשת במהלך החודש האחרון, כך שמספר הפעילים עוד יקטן משמעותית בהמשך.

מפסיקים לחפש פוקימונים

לפי הנתונים הלל נראה כי השחקנים ככל הנראה מאבדים אט אט את הסבלנות לחפש אחר פוקימונים. Niantic סיפקה מספר עדכונים גדולים כמו התאמת דמות השחקן, שינוי באופן קבלת הנקודות ועוד. כל אלו לא סיפקו מספיק עניין כדי להשאיר את השחקנים עדיין במשחק. גם חסימת משתמשים על שימוש באפליקציות צד ג' לחיפוש פוקימונים ככל הנראה לא עוזרת למצב.

במהלך חייו הקצרים על המדף, Pokemon Go שבר מספר שיאים נוספים. כך הוא נושא בתואר אלוף ההורדות בחנות ה-AppStore בארה"ב תוך כדי שהוא עוקף משחקים פופולריים אחרים כדוגמת Candy Crush, Angry Birds, זאת בתוך פחות משלושה שבועות מאז הגעתו הרשמית לחנות (6 ביולי). גם הזמן שבו מבלים השחקנים במשחק נחשב ליוצא דופן. כך שחקן בילה בממוצע במשחק כ-43 דקות מדי יום, שזה כמעט כפול מהרשת החברתית פייסבוק (22 דקות), וואטסאפ (30), אינסטגרם (25) וטוויטר (17).

Pokemon Go גם נחשב למשחק המכניס ביותר בתקופה האחרונה, על כל 15 דקות שחולפות, Nintendo ו-Niantic מכניסים מעל 160,000 דולר. לשם השוואה, באותן 15 דקות, המשחק Candy Crush Saga הנחשב גם הוא לפופולרי, מכניס "רק" כ-19,000 דולר.

שתף:
-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.