שירות בנקאות חדש בשם Pepper, שפעל עד היום באופן מוגבל, נפתח לציבור הרחב בישראל והוא מציע ניהול חשבון שמתבצעת כולו באמצעות ניידים בלבד, החל משלב פתיחת החשבון ועד ביצוע כל הפעולות הבנקאיות הרגילות כולל הזמנת כרטיס אשראי ופנקסי שיקים, העברות כספים, לקיחת הלוואה, הפקדה לחיסכון, הפקדת שיקים ועוד.

היתרון של השירות הוא פטור מלא מעמלות עו"ש. השירותים הבנקאיים ניתנים על ידי בנקאים בשיחה דיגיטלית והם זמינים בכל שעות היממה למעט שבת. במקביל פועל מוקד שירות לקוחות טלפוני, המאויש על ידי בנקאים.

ב-Pepper טוענים כי חוויית המשתמש באפליקציית הבנק דומה לזו של תזרים בפייסבוק – בו ניתן לקבל תוכן מותאם אישית, תובנות צרכניות, השוואות לאנשים דומים, סיכומי הוצאות, ניתוחי הוצאות על בסיס שבועי וחודשי, עדכונים חיים, טיפים צרכניים, ועוד. האלגוריתם של האפליקציה מבוסס על טכנולוגיה ייחודית אשר לפי הבנק מאפשר ללקוחות לנהל את כספם כך שיבינו על מה בדיוק הם מוציאים את כספם, וכיצד ניתן לחסוך בצורה יעילה. הטכנולוגיה עצמה מבוססת על בינה מלאכותית אשר מאפשרת להתאים ללקוחות תכנים רלוונטיים כדי לספק חוויה אישית.

הליך פתיחת החשבון ב-Pepper אמור לקחת כמה דקות והוא מבוצע בשיחת וידאו עם בנקאי. בסיומו מקבל הלקוח עדכון ישירות לנייד אודות מסגרות העו"ש והאשראי שלו, כאשר כרטיס האשראי ופנקסי השיקים מונפקים בחינם ומגיעים עם שליח עד הבית.

Pepper הוא לא הבנק הדיגיטלי היחיד שפועל בארץ. לאחרונה השיק בנק דיסקונט סניף דיגיטלי חדש בשם טאצ'ר אשר מאפשר ללקוחות הבנק להצטרף וליהנות מפטור בעמלות וגם בו מוצעת בנקאות דיגיטלית באמצעות שיחה דיגיטלית, אפליקציה או טלפון. היתרון של לקוחות טאצ'ר על Pepper הוא האפשרות לגשת באופן פיזי לכל סניף בנק דיסקונט ולבצע בו פעולות כמו משיכת מזומנים או הפקדת המחאות – עם עמלה. יחד עם זאת, שעות פעילות הנציגים של טאצ'ר מצומצמות יותר.