חברת פלאפון משיקה בימים אלה שירות חדש ובלעדי בענף – “TRACK MY PHONE” המאפשר לעקוב באופן דיגיטלי אחר סטטוס הסמארטפון שנכנס לתיקון בחברה.
השירות החדש כבר זמין באתר פלאפון ובאפליקציית ‘פלאפון שלי’ והוא מאפשר ללקוחות לעקוב אחר התקדמות הטיפול במכשירם, משלב מסירתו למרכז השירות ועד חזרתו מתיקון וקבלתו. השירות הינו ראשון מסוגו בחברות הסלולר ומושק כחלק ממהלך לשיפור השירות והעצמת חווית הלקוח, שפלאפון מובילה בחודשים האחרונים.
בכל מסירה של סמארטפון לתיקון, יקבל הלקוח SMS אוטומטי עם קישור לעמוד מותאם מובייל לטובת מעקב בסמארטפון החליפי שיקבל או במכשיר אחר שברשותו. הלקוח יזין בעמוד את מס’ הפנייה שקיבל במרכז השירות ויקבל תצוגה גרפית בזמן אמת של מיקום מכשירו בשלבי התיקון.
בתוך כך זכתה פלאפון אתמול במקום הראשון בפרס המי”ל למצוינות בשירות לשנת 2015, זו השנה השנייה ברציפות.
השנה זכתה פלאפון בקטגורית ‘השירות כשותף אסטרטגי’, בו הציגה שיתוף פעולה חוצה חברה לתמיכה בחטיבות השירות והמכירות.
דגנית קרמר, סמנכ”ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה היום:”אנו גאים על זכייתנו פעם נוספת במקום הראשון בתחרות השירות. השירות מהווה עבורנו אמצעי בידול משמעותי בענף ובכל אחד מהמהלכים אותם אנו מובילים בחודשים האחרונים, אנו חושבים על חווית הלקוחות ועל הערך שנוכל להציע להם, המבוסס על הרשת הטובה ביותר, המוצרים הטובים ביותר והעובדים הטובים ביותר”.